Kajenje. V svetu se delež žensk, ki kadijo, povečuje, kajenje med moškimi pa v marsikateri državi že upada. Tako so sporočili z inštituta za varovanje zdravja (IVZ) in dodali, da tobačna industrija vse pogosteje svojo dejavnost usmerja k mladostnicam, "saj je v marsikateri državi povečanje števila kadilk skrb vzbujajoče". V nekaterih državah so kadilke po njihovih navedbah že presegle delež kadilcev. "Mladostniki in mladostnice so za tobačno industrijo pomembna ciljna skupina, saj so odrasli kadilci v od 80 do 90 odstotkih razvili kadilske navade in zasvojenost do konca adolescence," so posvarili.
Mladostniki so tudi lojalni kupci, "saj kadilci znamko tobačnega izdelka le redko menjajo". Zaradi omejitev oglaševanja se tobačna industrija usmerja v oglaševanje na prodajnih mestih, zniževanje cen, privlačno embalažo, sponzorstva in prikazovanje kajenja v filmih, so opozorili na IVZ.
Glavna tarča mlada dekleta
Tobačna industrija. Zaradi zvestobe znamki oglašuje pri mladoletnikih.