GEN-I vstopa prek hrvaške podružnice GEN-I Zagreb tudi na hrvaški trg električne energije na drobno. Z blagovno znamko Jeftina struja gospodinjskim in manjšim poslovnim odjemalcem ponuja za deset odstotkov nižje cene od preostalih ponudnikov.
"Za nas je to pomemben korak, saj blagovno znamko Poceni elektrika prvič širimo tudi zunaj meja Slovenije," je povedal predsednik uprave Robert Golob. "Glede na to, da smo na Hrvaškem prek družbe GEN-I Zagreb prisotni že od leta 2005 in da nam zaupajo priznane mednarodne korporacije, verjamemo, da bomo tudi na segmentu gospodinjstev upravičil svoj sloves."
V podjetju pričakujejo, da se bo hrvaški trg odzval podobno kot slovenski leta 2009. Družba načrtuje, da bi do konca leta 2013 tako na Hrvaškem pridobila 20 tisoč odjemalcev, 50 tisoč še v letu 2014, do konca 2016 pa je cilj imeti 17-odstotni tržni delež na hrvaškem trgu električne energije.