Gen-I se širi na Hrvaško

Foto: Benjamin Kovač
Foto: Benjamin Kovač
Načrtujejo, da bodo do konca leta imeli 20 tisoč novih odjemalcev.
Oglej si celoten članek

GEN-I vstopa prek hrvaške podružnice GEN-I Zagreb tudi na hrvaški trg električne energije na drobno. Z blagovno znamko Jeftina struja gospodinjskim in manjšim poslovnim odjemalcem ponuja za deset odstotkov nižje cene od preostalih ponudnikov. 

"Za nas je to pomemben korak, saj blagovno znamko Poceni elektrika prvič širimo tudi zunaj meja Slovenije," je povedal predsednik uprave Robert Golob. "Glede na to, da smo na Hrvaškem prek družbe GEN-I Zagreb prisotni že od leta 2005 in da nam zaupajo priznane mednarodne korporacije, verjamemo, da bomo tudi na segmentu gospodinjstev upravičil svoj sloves."
 
V podjetju pričakujejo, da se bo hrvaški trg odzval podobno kot slovenski leta 2009. Družba načrtuje, da bi do konca leta 2013 tako na Hrvaškem pridobila 20 tisoč odjemalcev, 50 tisoč še v letu 2014, do konca 2016 pa je cilj imeti 17-odstotni tržni delež na hrvaškem trgu električne energije.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.