Pretekli teden smo poročali o nekoliko nenavadni promocijski potezi francoskih turističnih delavcev, ki so v vodiču po alzaškem mestu Strasbourg objavili reklamo za alzaško vinorodno območje, na kateri je bila fotografija ene najbolj znamenite slovenske znamenitosti, ceste v obliki srca, ki se vije med vinogradi na Šičniku pri Svečini.
Fotografija je objavljena na 41. strani publikacije Strasbourg the Guide, turističnega vodiča po pokrajini Alzacija. Francozi pa so jo nekoliko obdelali, na mestu, kjer je sicer Pohorje, je na njihovi fotografiji vasica.
Predstavniki turistične organizacije v Strasbourgu so najprej pojasnili, da ne gre za njihovo krivdo, pač pa za oglas Vins d'Alsace, turistične organizacije za promocijo alzaškega vinogradništva. Za objavo so se opravičili in v zameno slovenskim turističnim delavcem ponudili svojo znamenito stolnico v Strasbourgu. V isti objavi so pripeli tudi povezano do internetne strani Svečine in pozvali k obisku tega "prelepega srca med slovenskimi vinogradi."
lepo
HA HA, Opravičilo NI DOVOLJ !!! TAKOJ MORAJO PRENEHATI Z REKLAMIRANJEM SVOJE POKRAJINE, ker SVEČINSKO SRCE, SE DOBRO VE KJE …
lepo,kulturen narod se je opravičil,hvale vredno,hrčki nam pa očitno vse,kar lahko vzamejo pa nič,ja,ja....