“Na Hrvaškem se je pred dvigom DDV povečal promet, pri nas pa se nič ne pozna. V normalnih časih bi se, toda ko se ljudje bojijo za službo, odlagajo vse večje izdatke, zato se kljub napovedanemu dvigu DDV ne porablja čisto nič več. Se bo pa po dvigu DDV še manj,” je prepričan Samo Kupljen, direktor Bauhausa Slovenija.
Lastna reklama je boljša
“Verjetno je posamezne kupce k nakupu spodbudila tudi prihajajoča sprememba, vsekakor pa ne moremo govoriti o povečanem povpraševanju pred uvedbo višje stopnje DDV,” pravijo tudi v Big Bangu, kjer je “junijska prodaja v okviru pričakovane, na nekoliko večje povpraševanje pa je vplivala predvsem prodajna akcija prejšnji teden, ki pa ni bila povezana s spremembo DDV”. Big Bang dviga DDV tudi ni uporabljal kot reklame za junijske nakupe.
Tudi v M Tehniki so junija imeli povečano prodajo, “ki pa je v večji meri rezultat pospeševalnoprodajnih dejavnosti M Tehnike v tem obdobju in povečani prodaji določenih sezonskih izdelkov”. Najbolj se je povečala prodaja velikih gospodinjskih aparatov, klimatskih naprav, izdelkov za osebno nego ter opreme za urejanje okolja in kopalnic.
“Zdajšnja faza krize bo bolj vplivala na razpoložljivi dohodek ljudi kot doslej, čeprav bo padec BDP manjši, kot je bil leta 2009,” je dejal Borut Strnad s Statističnega urada RS. Takrat je BDP padel za skoraj deset odstotkov, poraba pa manj kot za dva; zdaj poraba pada celo bolj kot BDP.
Pa tolk je bilo govora in enih oddaj kako bodo ta dva procenta dejansko plačali trgovci :)<br /><br />O mama …
PA SO REKLI, da ko bo plagiatorškova bosta MED IN MLEKO tekla v potokih.<br /><br />KERI NESPOSOBNEŽI, JAO
Upam da bodo ljudje še bolj šparčni... in pokazali dvigu DDV-ja da se ne splača ...