Dvig obnovljenega Aljaževega stopla s helikopterjem nazaj na Triglav je bil predviden okoli 10. ure, a so organizatorji sporočili, da bo helikopter nekoliko zamudil in so prestavili vzlet na 11. uro. Najprej bo na Triglav popeljal ekipo, nato bo sledil še drugi polet, ki bo na vrh popeljal obnovljen Aljažev stolp.
Generalni direktor Zavoda za varstvo kulturne dediščine Slovenije (ZVKDS) Jernej Hudolin je ob spustitvi stolpa v dolino za STA povedal, da bo vračanje bolj zahtevno kot njegov prenos v dolino. Tedaj je bil namreč v dokaj klavrnem stanju in morebitne deformacije ob demontaži in med transportom ne bi bile nič katastrofalnega.
Pri prenosu stolpanazaj na Triglav pa bi kakršnakoli bistvena deformacija lahko zelo negativno vplivala na dolgoživost in uspešnost opravljenih sanacijskih posegov.
Stolp je na vrhu Triglava vse od leta 1895. "Stolp je 123 let kljuboval zahtevnim vremenskim razmeram in preživel težke zgodovinske preizkušnje; ne nazadnje pa je tudi neprimerno vedenje vse številčnejših obiskovalcev botrovalo nujnosti prenovitvenih posegov," so pred prenovo pojasnili na ZVKDS.
Projekt prenove so pripravili skupaj s sodelavci iz Narodnega muzeja Slovenije. V projetku sta aktivno sodelovala tudi Planinska zveza Slovenije in Slovenska vojska.
Jakob Aljaž se je leta 1895 odločil postaviti valjast kovinski stolp s stožčasto streho, ki ga zaključuje zastavica, na najvišji vrh Slovenije. Od takrat do danes se je podoba stolpa spreminjala. Ob postavitvi je to bil izredno racionalen, surov, zgolj pocinkan kovinski stolp. Na prehodu iz 19. v 20. stoletje je bil bel valj s črno kapo, v času t. i. malarske vojne je bil odet v barve slovenske in italijanske trobojnice. Po drugi svetovni vojni je stolp dobil rdečo preobleko z zvezdo na vrhu, v zadnjem obdobju pa ga krasi siva podoba.