Za poostreni nadzor so se na Dursu odločili zaradi ugotovljenih nepravilnosti v dosedanjih postopkih nadzora, prejetih prijav in različnih analiz. Davčna uprava je poostren nadzor nad odvetniki napovedala že na začetku letošnjega leta, ko je predstavila informacijo, da je pri nadzoru osmih odvetnikov leta 2010 ugotovila dodatne davčne obveznosti v višini 650 tisoč evrov.
"Javnosti pa je bil predstavljen tudi podatek, da je bilo v zvezi z dohodnino 2009 skoraj 20 odstotkov odvetnikov uvrščenih v najnižji dohodninski razred," so sporočili iz Dursa.
50 odstotkov odvetnikov v tretjem razredu
Iz te državne inštitucije so nam danes posredovali tudi podatke za leti 2007 in 2008. Leta 2007 je tako v prvi dohodninski razred bilo uvrščenih skoraj 29 odstotkov odvetnikov, leto kasneje 29,6 odstotka, leta 2009 pa se je ta delež znižal na 19,37 odstotka.
Vsa ta leta pa se delež ni bistveno spreminjal v drugem in tretjem dohodninskem razredu. V tretji razred je bilo leta 2007 in 2008 uvrščenih okoli 51 odstotka odvetnikov, leta 2009 pa 56 odstotkov odvetnikov. Podatke za lansko leto nam iz Dursa niso posredovali.
Odvetniki se bodo lahko samoprijavili
Dodali so, da bodo odvetnikom skladno z davčnimi predpisi zagotovili ustrezno časovno obdobje (do prvega oktobra letos), v katerem bodo lahko uredili poslovne knjige in evidence ter na tej podlagi izkoristili možnost samoprijave.
Dursu na pomoč tudi vrhovno sodišče
"Davčna uprava se je v okviru priprav na opravljanje ciljno usmerjenih davčnih inšpekcijskih nadzorov na obravnavanem področju z Vrhovnim sodiščem RS dogovorila za pridobivanje podatkov o poslovanju odvetnikov. Gre za podatke, s katerimi razpolagajo sodišča in so evidentirani s sistemi za spremljanje sodnih postopkov, ki so podprti z enotno programsko aplikacijo za vsa sodišča," so med drugim še sporočili iz Dursa.
vrtnica ..sej oni vedo zakaj se tako tela...pomen in bistvo je v tem da še oni kaznujejo tiste ki nimajo...to …
Ti še nihče ni povedal,da v takem trenutku nastopi stavek,ja pol vas pa ne morem zastopat,ker sem prezaseden in na …
Ja seveda je prav,prav pa je tudi,da stranka zahteva račun.Ampak ,ker je storitev brez računa cenejša,je logično,da vsak rajši plača …