Projekt gradnje drugega tira železniške povezave med Koprom in Divačo gre naprej,” poudarjajo na ministrstvu za infrastrukturo in prostor (MzIP), kjer obljubljajo, da stroški investicije ne bodo presegli 700 milijonov evrov, čeprav so se ocene teh v zadnjih letih dvignile na 1,4 milijarde evrov.
"Naredili smo revizijo podobnih projektov pri nas in v svetu, pregledali stroške in pri tem upoštevali lego Luke Koper. Glede na to, da ima Slovenija strateško lego, je treba transportne tokove izkoristiti, sicer bodo šli drugam," pravi minister Samo Omerzel in dodaja: "Kljub temu je 1,4 milijarde evrov zame nesprejemljiva ocena stroškov in po vseh informacijah lahko drugi tir zgradimo za pol cene. Pospešili bomo postopke za pridobitev gradbenega dovoljenja, naredili mednarodno recenzijo celotnega projekta, potem pa zagotovili vire financiranja."
Možna povezava s SŽ
Ministrstvo pričakuje, da bo večino denarja za projekt dobilo iz bruseljske blagajne, ena od možnosti je tudi javno-zasebno partnerstvo s Slovenskimi železnicami (SŽ). "Ne glede na izbiro vira financiranja si bomo prizadevali, da strateško povežemo Luko Koper in SŽ; drugi tir je namreč ključnega pomena predvsem za naše pristanišče," še pravi Omerzel.
Ceno bodo znižali s preprostejšimi tehničnimi rešitvami, pravijo in poudarjajo, da so bila gradbena dela doslej predimenzionirana. Slovenija je za pripravo projekta za zdaj porabila 39,8 milijona evrov
Nobeden hudič v tej državi pa ne naredi študijo o ekonomski upravičenosti izgradnje te infrastrukture. Tudi, če bi bila investicija …
Še en TEŠ. Tisti ki to zagotavljajo naj garantirajo s svojim premoženjem in svobodo. V 1,4 mrd so všteta tudi …
In vi tej "državi" verjamete??? kaj pa naše izkušnje iz preteklosti????