“Plačal sem za to, da mi je serviser povedal, da sta motorja v stroju zanič in da ne bosta več delala,” pravi stanovalec Tbilisijske ulice, ki je imel med septembrskimi poplavami v stanovanju pol metra vode. Serviser mu je sicer podaril bon za 150 evrov, ki ga lahko unovči, če bo v Gorenju kupil nov pralni stroj, dražji od 500 evrov.
Popravili za deset evrov
Ker si novih strojev (zalilo mu je tudi pomivalni stroj) zaradi stroškov z odpravljanjem drugih posledic poplav ni mogel privoščiti, je pralni stroj odpeljal k drugemu mojstru, ki mu je za deset evrov posušil motor in zamenjal ležaje, stroj pa zdaj normalno dela.
Poplave. Kolikšno škodo so povzročile poplave v Ljubljani, še ni znano. Ko jo bodo ocenili, bodo številko sporočili, je prejšnji teden napovedal ljubljanski župan Zoran Janković.
Bralec je nato poklical v Gorenje in povedal, da pralni stroj po popravilu dela. Eden od zaposlenih mu je odgovoril, da ne bo dolgo, ker če ga je zalila voda, bo oksidiral in ga bo lahko vrgel v smeti. “Zakaj so mi potem poslali serviserja in mi zaračunali 27 evrov za vsak stroj, če so bili prepričani, da ne bosta več delala?” se sprašuje bralec. Od Gorenja odgovora na to vprašanje v torek nismo dobili.
“Zmotilo me je samo zato, ker na takšen način izkoriščajo ljudi v nesreči,” dodaja bralec.