"Devet dni po izteku roka je bila opravljena manj kot polovica 80-dnevnih del, kar pomeni, da so v približno 50 dnevni zamudi," je glede obnove Litijske ceste kritičen Ljubljančan. Zapora prometa, ki je bila zaradi rekonstrukcije ceste sprva predvidena od srede 10. aprila, do predvidoma 30. junija, se je namreč podaljšala na 30. avgust.
"Domačini o ničemer nismo pravočasno obveščeni," jezno pripominja in dodaja, da deževnih dni v tem času ni bilo tako veliko, da bi morali zaporo podaljšati kar do konca avgusta. "MOL se že od 4. junija naprej izgovarja na težave z dežjem, a medtem ko je bilo dežja skupaj za tri, so zaporo podaljšali za celih osem tednov."
Ocenjuje, da dela potekajo občutno prepočasi, saj je gradbišče po njegovih opažanjih pogosto prazno. "Šele pred dnevi so začeli urejati kanal za Mali graben, kar bi ob pravi organizaciji lahko potekalo že prej, vzporedno s preostalimi deli," meni domačin. "Stroji za pripravo ceste pogosto mirujejo, organizacija dela je slaba, saj marsikateri dan ob sedmih niso polno delali, včasih pa na gradbišču ni bilo nikogar, kljub odličnemu vremenu."
Poudarja, da ob nedeljah kljub odličnemu vremenu ni bilo del oz. so bila samo minimalna, kar se mu zdi nedopustno, glede na to, da gre za prenovo glavne vpadne ceste v prestolnici. "Štiri mesece za petsto metrov dvopasovne ceste z infrastrukturo je občutno preveč," je prepričan bralec.
MOL: Rok zapore, ne za dokončanje del
Pri Mestni občini Ljubljana pojasnjujejo, da dela še niso zaključena zaradi slabega vremena v aprilu in maju. Poleg tega dodajajo, da je bil 30. junij le datum zapore, ki je bila zaradi slabega vremena podaljšana, ne pa pogodbeni rok za dokončanje del na Litijski.
"Izvajalec ima gradbeno pogodbo za sočasno gradnjo z aglomeracijami za več območij in ena izmed ulic je tudi Litijska cesta," pojasnjujejo pri MOL. Gre za projekt Čisto ZATE: Odvajanje in čiščenje odpadne vode na območju vodonosnika Ljubljanskega polja, s katerim se bo priključenost na kanalizacijo v MOL povečala na 98 odstotkov.
Zavračajo očitke Ljubljančana, da je delovišče mnogokrat prazno in se dela ne izvajajo oziroma se izvajajo prepočasi. "To ne drži," poudarjajo na Oddelku za gospodarske dejavnsoti in promet MU MOL. "Izvajalec ima ves čas na voljo dovolj delavcev, s katerimi opravljajo dela glede na specifiko nalog po dnevnih teminiskih planih. Celo obratno - delajo zelo dobro."
Enaka dela še na drugi polovici trase
Navajajo, da so dela na vozišču opravljena na polovici trase med Potjo na Breje in Fužinsko cesto. "Do sedaj je bila narejena fekalna kanalizacija, meteorna kanalizacija, ponikovalnice, urejen je bil propust, obnovili smo vodovod, urejeni sta bili elektro kabelska kanalizacija, kabelska kanalizacija za javno razsvetljavo," naštevajo pri MOL. "Delajo se pločniki in kolesarska steza. Enaka dela in ureditev plinovoda se bodo izvajala na drugi polovici trase."
Pri MOL načrtujejo, da bodo dela zaključena 30. avgusta. "Takšen je terminski načrt, kot pri vsakem projektu pa je tudi tukaj potrebno upoštevati nepredvidljive razmere," pojasnjujejo pri MOL. "Meščankam in meščanom se zahvaljujemo za razumevanje. Žal se del na cestah brez zapor, kot velika večina tudi razume, ne da izvajati. Pritožb stanovalcev praktično ne dobivamo."
Obvozni cesti močno obremenjeni
Bralec opozarja tudi na prometne razmere, saj sta obvozni Hruševska cesta in Cesta v Kostanj močno obremenjeni. "Prva je ozka, druga pa povsem neprimerna za obvoz, saj je še ožja in je hkrati šolska in vrtčevska pot," opozarja Ljubljančan. "Poleg tega tu vozijo številni tovornjaki, nekateri ob prehitri vožnji uporabljajo zvočne signale in s tem dodatno vznemirjajo sosesko. Cesta v Kostanj je nevarna za šolsko pot, zlasti na ovinku pri Cortez baru, ki ga mnogi sekajo z neprimerno hitrostjo."
Pri Mestnem redarstvu MOL pravijo, da na Hruševski cesti izvajajo redne nadzore prometa in od 15. aprila tudi intenzivne meritve hitrosti z mobilnima samodejnima merilnima napravama. "Meritve hitrosti se izvajajo na naslovu Hruševska cesta 81, kjer je omejitev hitrosti 30 kilomerov na uro," pojasnjujejo pri Mestnem redarstvu.
Dodajajo, da so bile na omenjeni lokaciji do 10. julija opravljene 102 meritve, efektivni čas meritev pa je znašal 3906 minut. "Namen izvajanja meritev s samodejno merilno napravo je izključno izboljšanje prometne varnosti, saj vozniki vse prevečkrat pozabljajo, da prevelike hitrosti zmanjšujejo možnost, da bi se izognili nevarnim situacijam in s tem tudi preprečili prometne nesreče," poudarjajo pri Mestnem redarstvu MOL. "Zato bomo tudi v nadaljevanju na omenjeni lokaciji opravljajo meritve z mobilnima merilnima napravama."
Upam,da si bo to ogledal gospod Jankovič,aja,vsekakor imajo premalo ljudi,za tako velik obseg del,kot so jih vzel(so jim dal) https://www.facebook.com/thepandaily/videos/368041003905947/
Z bralcem se pomolnoma strinjam in je vse res. Preverjeno. Izjave MOL so popolno zavajanje in same laži. Sem siguren, …
Ker ste na mestnih volitvah izbrali "balkan" (zoki ma vas rad) - to imate. Danes ni treba nič jamrat!