Na zaslišanju pred odborom DZ za infrastrukturo je izpostavila cilje, ki jim bo sledila kot ministrica. "Varno, zeleno in digitalno," je dejala. Poudarila je, da si želi vlaganja v železniško infrastrukturo, ki da so ključna pri zasledovanju trajnostnih ciljev. "Če želimo govoriti o zelenem, je treba dati prioriteto železnicam," je prepričana Bratuškova in zatrdila, da bo ministrstvo oz. vlada za železnice letos namenila 55 odstotkov več denarja kot lani, kar znaša 173 milijonov evrov.
Napovedala je tudi sprejetje interventnega zakona, ki bi že to poletje lahko razveselil vse tiste, ki v tujino pogosto letijo z letalom. Na ministrstvu namreč ugotavljajo, da je v zadnjih dveh oz. treh letih povezljivost bistveno slabša, kot je bila v preteklosti. Bratuškova meni, da je to zaradi koronakrize, pa tudi zaradi stečaja Adrie Airways.
Letalski promet bodo pod njenim vodstvom ministrstva spodbujali na dva načina. "Eno je interventni zakon, s katerim bi omogočili subvencioniranje potnikov, ne letalskih družb. Subvencije bi šle za destinacije, ki jih bomo z ministrstvom za gospodarstvo določili kot ključne," je razkrila Bratuškova in napovedala, da bo interventni zakon sprejet v kratkem, saj da si na ministrstvu želijo spodbujati lete že v letošnji poletni sezoni.
"Naš cilj je interventno zagotoviti boljšo povezljivost. Ministrstvo za infrastrukturo in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo bosta skupaj določila destinacije, ki so za Slovenijo ključnega pomena," je kasneje v vlogi državne sekretarke pojasnila na vladni novinarski konferenci. "Naša finančna ocena, ki znaša 5,6 milijona evrov letno, temelji na tem, da smo predvidevali, da bi za 255 dni v letu zagotovili 10 letalskih povezav na dan, tako pridemo do takega zneska. In še to: med 120-130 potniki avioni, 17 evrov po potniku. Ker gre za državno pomoč, mora seveda dati soglasje še Evropska komisija," je razkrila Bratuškova.
"Hitimo zato, ker si želimo ujeti poletno sezono, ki se začne konec marca. Pred dodelitvijo kakršnegakoli evra pa bomo morali dobiti soglasje Evropske komisije," je zaključila kandidatka za ministrico.
Ministrstvo bo sicer pripravilo tudi nov zakon o letalstvu, saj da je aktualni zastarel.
Izpostavila je tudi, da bo ministrstvo za kolesarsko infrastrukturo v Sloveniji namenilo kar 100 milijonov evrov oz. kar 51 odstotkov več kot lani.
Tej Bratuškovi se je totalno odpeljalo. Razvit, normalen svet ukinja letalske poti, zlasti krajše, a Bratuškova bo sponzorirala, da bo …
baba kretenska, naj raje da subvencijo za vožnjo z vlakom. aja ji ni treba, saj vsi penzionisti že imajo zastonj. …
A ni ona prodala Mercator pa Adrijo, sedaj pa nam rihta poceni karte. Kaki butli.