“Na segmentu gospodinjstev pričakujemo, da bomo imeli prihodnje leto 20-odstotni tržni delež, na poslovnem segmentu pa petodstotnega; skupno to predstavlja tržni delež med sedmimi in osmimi odstotki,” napoveduje Dejan Paravan, izvršni direktor za prodajo pri Gen-I. Družba, ki je na trg zemeljskega plina vstopila letos, trdi, da ponuja najnižje cene, ki so od najbližjega konkurenta nižje za 12 odstotkov, od najdražjega pa celo za 22 odstotkov; za povprečno hišo s štiričlansko družino naj bi to pomenilo do 270 evrov letnega prihranka. “Če so konkurenti pred našim vstopom imeli zelo podobne cene, so se zdaj med seboj kar precej diferencirali,” razlaga.
“Distribuirane količine smo glede na lani povečali za dva odstotka, cene pa smo oktobra znižali za okoli 25 odstotkov glede na prejšnje mesece,” pravi Janez Uršič s Petrola. Na vprašanje, ali opaža, da ljudje zaradi relativno visokih cen fosilnih goriv prehajajo na alternativne načine ogrevanja, pa odgovarja, da tega ne občutijo.
Do 270 evrov manj
Pritisk na trg. Različne cene zaradi Gen-I.