Direktor Javnega zavoda Triglavski narodni park Martin Šolar se vozi s povsem novim službenim, prestižnim avtomobilom BMW X3, ki stane med 40 tisoč in 60 tisoč evri. A ta je za Dnevnik zatrdil, da javni zavod za novo službeno vozilo ni odštel niti evra.
"Gre za obliko pogodbenega sodelovanja s podjetjem BMW Group Slovenija in Triglavskim narodnim parkom. Vključujemo se v ekološke projekte pod pokroviteljstvom BMW, kot sta ekošola in ekoregata, kjer naš zavod nudi vsebinsko podporo, vodenje otrok, pripravo projektov in podobno. Prav tako bomo vsebinsko pomagali pri zagonu prve slovenske pisarne svetovnega sklada za naravo," je pojasnil.
Ni zanikal, da gre za reklamo
Zanimivo je, da je zavod podjetju BMW Group namenil celo stran v zadnji, januarski številki njihovega glasila Svet pod Triglavom, v katerem je na 24 straneh okoli 30 prispevkov različnih avtorjev, še piše Dnevnik. Zgolj pod več kot očitno promocijski tekst o "trajnostnem razvoju v luči ene najprepoznavnejših svetovnih avtomobilskih znamk" je podpisan direktor Šolar, ki ni zanikal, da gre v resnici za čisto navadno reklamo, čeprav nikjer ob besedilu ni označeno, da gre za promocijsko besedilo, so še zapisali.
bojo že kak travnik šenkali kakemu iz bmw sektorja...lepo je tako živeti. nikoli pa to ni za vedno!! Vse je …
...dobro, kaj vozi Mercedesa ali BMW-ja????????? ...dejte malo prebrat zadevo, preden jo objavite! :)))))