"S sestro sva prejeli darilni bon za Lunch in the sky, jaz sem ga prejela decembra lani in je datum veljavnosti 19.12.2016, sestra ga je prejela marca in je veljaven do 24.2.2017," pravi bralka. "Edini termin dogodka letos je bil v maju (4 zaporedni dnevi), ko sva bili s sestro v tujini."
Dodaja, da je klicala na navedeno telefonsko številko na spletni strani dinnerinthesky, kjer se ji je oglasila oseba iz Jezeršek gostinstva, ki ji je zatrdila, da bo dogodek ponovljen konec avgusta oz. septembra, zato naj najavo dogodka spremlja preko internetne strani.
"Ker te najave ni bilo, sem septembra ponovno klicala na tel. št 18888383, tokrat so me (pre)usmerili na e-naslov glavnega organizatorja, ki naj bi se nahajal v Avstriji," pojasnjuje bralka.
Konec septembra je posredovala mail, a odgovora ni prejela, iz maila slovenske ekipe dinnerinthesky pa je prejela sporočilo avtomatskega odzivnika. Ocenila je, da ni sama s tem problemom, zato se je obrnila na nas.
Bon ji bodo podaljšali ali zamenjali
Pri Jezeršek gostinstvu pojasnjujejo, da so izvajalec dogodka Dinner in the Sky, ki ga krovno organizira, trži in promovira podjetje DITS Austria. "Tudi o terminu izvedbe dogodka v Sloveniji se odloča podjetje DITS Austria," pojasnjujejo pri Jezeršku.
Dodajajo, da poleg tega deloma tržijo dogodek in so kupcem na voljo glede informacij o dogodku. "Kupcem posredujemo podatke, ki so nam znani oz. katere pridobimo od DITS Austria," razlagajo pri Jezeršku.
"Predvidemam, da je darilni bon izdalo podjetje DITS Austria," pravi generalni direktor Martin Jezeršek. "V takšnem primeru je praksa takšna, da se o možnosti podaljšanja veljavnosti bona posvetujemo s podjetjem DITS. Do sedaj so v DITS Austria vedno brez težav odobrili podaljšanja, v kolikor se stranka iz tehtnih razlogov ni mogla udeležiti dogodka."
Če je darilni bon izdalo podjetje Jezeršek lahko stranki poleg ponudijo podaljšanja ponudijo tudi koriščenje bona za druge stroritve.
"Gospa nas lahko kontaktira, nam sporoči številko in prodajalca darilnega bona (Jezeršek ali DITS)," so povedali pri Jezeršku. "Na podlagi tega ji bomo skupaj ponudili možnosti koriščenja bona."
V enem tednu bodo rešili težavo
Bralka je medtem sporočila, da je govorila z gospo iz Jezeršek gostinstva, kjer so ji obljubili podaljšanje veljavnosti bona ter zagotovili, da bodo vse skupaj uredili v tednu dni.
Sodeč po objavi na spletni strani gospa sicer bona ne bo mogla koristiti v letošnjem letu, ampak prihodnje leto, ko se Dinner in the Sky vrača v Slovenijo. "Po uspešni prvi izvedbi v maju 2015 se Dinner in the Sky ponovno vrača v Ljubljano poleti 2017," je zapisano na spletni strani.
dezurni@zurnal24.si
Evo, zurnal zrihtal podaljšanje bonov. Bravo novinarji!
Ok kaj pa potem sitnarijo.Če je krivda njena naj bo tiho.Tudi jaz sem že večkrat zamudil kakšno priložnost pa tega …
Saj je bila obljuba izpolnjena, samo nekdo v tistem roku ni želel (oziroma reče "ni mogel") priti.