Glede na to, kako preprosto je v dveh tednih najti 200 milijonov evrov, smo lahko naši vladi zelo hvaležni, da se je tako trudila z nepriljubljenim in zahtevnim nepremičninskim davkom. Vse samo zato, da bi bolj pravično razdelili davčno breme. Zdaj pa bomo za tri cente podražili steklenico piva, za 12 centov škatlico cigaret in za cent in pol do dva centa liter bencina, pa bo. No, še javne agencije in zavodi bodo morali privarčevati od 40 do 50 milijonov evrov. Mimogrede, se samo meni zdi malce nenavadno, da imajo šesto leto krize in po toliko serijah varčevalnih ukrepov še toliko rezerv? Malce bolj bodo privili še državna podjetja, nekaj bo prispevala gospodarska rast, pa bo. Super.
Saj znamo, samo če hočemo. Za "ustvarjanje" delovnih mest so namesto programov in subvencij za prenos znanja z univerz v gospodarstvo – joj, kako sem se že naposlušal te fraze – končno izbrali pravi pristop: razbremenitev plač. Ko bomo uvedli davek na nepremičnine in za toliko menda znižali obremenitev plač, bomo povprečno za 20 evrov na boljšem. Ali pa samo cenejši za delodajalca. Sem pa radoveden, kako bodo ob vsej tej radodarnosti – mimogrede, prihodnje leto so volitve – zakrpali milijardno luknjo v proračunu, kar že več let le obljubljamo Bruslju. Ampak bomo že, sicer bomo pa cigarete podražili še za šest centov, pivo za dva in bencin za tri, pa bo.
Ampak pustimo milijarde in kaj še bo. V tem tednu me je oglas za zobno kremo Colgate tako razkačil, da sem se odločil za bojkot. Trajal bo, dokler bodo v televizijskem oglasu ljudje v nekem neznanem jeziku odpirali usta, slišala pa se bo slovenščina, Bojkot grozi tudi vsem pralnim praškom in drugim, ko bom zapazil njihove oglase. Res nas je samo dva milijona, ampak neko spoštovanje pa moramo zahtevati. Pri vsem denarju, ki ga imajo, naj posnamejo oglas v slovenščini, saj ne gre za milijon evrov, ampak nekaj tisoč evrov vredno produkcijo.
Glede na situacijo, ki jo imamo, tudi Slovenije ne bo več...
Čez par let bo slovenščina samo za popoldan, torej doma, po službi. Kako se bomo pa pogovarjali v službi ?! …
Potpuno se slažem sa tobom. Ako ne nasmimaju reklame v slovenčini onda nemaju šta da rade na TV-ju.