"Vlak, ki zjutraj vozi iz Sežane v Ljubljano, ima vsak dan vsaj 15 minut zamude, v ponedeljek pa je zamujal celo 55 minut," je v uredništvo sporočila bralka, ki jo je zanimalo, ali je ob zamudi vlaka upravičena do povračila stroška za
vozovnico.
Slovenske železnice (SŽ) vrnejo četrtino zneska, če vlak zamuja od 60 do 119 minut, in polovico, če gre za zamudo, daljšo od dveh ur, piše na njihovi spletni strani. Če je bil potnik o pričakovani zamudi obveščen pred nakupom vozovnice, pa
denarja ne vrnejo.
SŽ so dolžne potnikom ob daljših zamudah ponuditi tudi okrepčilo, če potovanja zaradi zamude ne morejo nadaljevati istega dne, pa celo prenočitev v hotelu.
Letos so dobili šest zahtevkov za nadomestilo zaradi zamude v notranjem prometu (v višini 27 evrov) in 23 zahtevkov v mednarodnem prometu (1.226 evrov). V nekaj primerih je šlo za plačilo nadaljevanja vožnje s taksijem, pri veliki večini pa za vračilo dela cene vozovnice. V nobenem primeru pa ni šlo za plačilo prenočitve, pravijo na SŽ.
Denar vrnejo, če je zamuda daljša od ene ure
Slovenske železnice. Letos je nadomestilo zaradi zamude vlakov zahtevalo le 29 potnikov.