Delavci SCT predlagajo stečaj

Foto: Žurnal24 Upniki naj bi med drugim razpravljali o morebitnem strateškem partnerju. (Foto:
Pet zaposlenih v družbi SCT, ki od 1. januarja ni prejelo plač, sodišču predlagajo začetek stečajnega postopka. Na neplačilo opozarjajo tudi vozniki tovornih vozil in strojniki iz ajdovskega Primorja.
Oglej si celoten članek

Upniki Tomo Kranjec, Damir Besedič, Jože Tocko, Drago Obšteter in Janez Pogačar, vsi zaposleni v SCT, v ugovoru navajajo, da glede na poročilo SCT za marec letos ni pogojev za vodenje postopka prisilne poravnave, saj je stopnja verjetnosti, da bi izvedba načrta finančnega prestrukturiranja omogočila družbi plačilno sposobnost, nižja od 50 odstotkov. Sodišču predlagajo, naj ustavi postopek prisilne poravnave in izda sklep o začetku stečajnega postopka.

 

Težave v Primorju
Vozniki tovornih vozil in strojniki, ki za družbo Primorje opravljajo storitve z mehanizacijo, po nekaj mesecev ne prejemajo plačila; čeprav izpolnjujejo vse pogodbene obveznosti, ne morejo vzpostaviti kontakta s podjetjem. Na ta način ostajajo brez informacij o svoji usodi, je opozoril njihov pooblaščenec Karl Filipčič. Če do reševanja težav ne bo prišlo, bodo prisiljeni ustaviti delo na več gradbiščih. V Primorju so priznali, da zaradi zaostrenih gospodarskih razmer nekatere obveznosti poravnavajo z zamudo, primere pa obravnavajo individualno. "Tudi v navedenem primeru smo v kontaktu s posameznimi vozniki tovornih vozil ter strojniki in zadeve urejamo," so zapisali v sporočilu za javnost.

 

"Sprenevedanje in zavajanje odgovornih"
Upniki navajajo, da od 1. januarja niso prejeli plač ter da jim delodajalec niti ne zagotavlja dela niti jim ne odpove pogodb o zaposlitvi. "Ves ta čas pa so bili priče sprenevedanju in zavajanju odgovornih, ki ima za posledico vztrajanje pri sodnem postopku, za katerega upniki nič več ne verjamejo, da se lahko konča zanje ugodno," piše v ugovoru, ki ga je v njihovem imenu vložila odvetnica Ljiljana Besedič Leštan.

SCT za letos načrtuje 216,3 milijona evrov prihodka, pri čemer je na podlagi sklenjenih pogodb zagotovljenih 110 milijonov evrov. Glede na mnenje pooblaščene cenilke vrednosti, ki jo navajajo upniki, SCT ne dosega planirane realizacije. Da tudi pričakovanja iz sklenjenih pogodb niso realna, po njihovem mnenju kaže dejstvo, da je bilo od začetka oktobra lani do konca marca letos prekinjenih najmanj osem pogodb za izvedbo različnih projektov.

Upniki opozarjajo na stroške, ki nastajajo z delavci na čakanju, ki naj bi jih bilo okoli 600. Poleg tega družba ni poročala o pridobljenih novih poslih oziroma morebitnih pogajanjih zanje. Napovedano je tudi unovčevanje garancij zaradi nedokončanih preteklih poslov ali napak pri izvedbi, SCT pa je že tako v trimesečju zabeležil 8,5 milijona evrov izgube.

Dodajajo, da so delavci na čakanju razdolžili z vsem orodjem in delovnimi sredstvi, ki so jih imeli v posesti, vendar ne v skladišče SCT, ki je na voljo, ampak v inventurno že popisano skladišče SCT GEM, ki je od 28. januarja v stečaju. Zato sumijo, da bi lahko družba skušala ta osnovna sredstva unovčiti mimo določil zakona, kar da je dodatni razlog za začetek stečaja.

Menijo tudi, da je SCT v zadnjih treh mesecih pred uvedbo prisilne poravnave sklenil "kar nekaj za redno poslovanje neobičajnih pravnih poslov, ki bi lahko pomenili oškodovanje oziroma neenako obravnavanje upnikov", zato bi uspešno izpodbijanje teh poslov lahko pomenilo povečanje stečajne mase.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.