“V tehnično-tehnološkem smislu je razpis naravnan predvsem na funkcionalnost in učinkovitost bodočega novega cestninskega sistema, pri čemer je izbor najprimernejše tehnologije cestninjenja prepuščen ponudnikom v okviru, ki ga dopušča direktiva Evropskega Parlamenta in Sveta o interoperabilnosti elektronskih cestninskih sistemov v skupnosti,” je Dars izpostavil na svoji spletni strani.
Pri pripravi razpisne dokumentacije so poleg načelnih usmeritev sklepa Vlade Republike Slovenije upoštevali tudi napotilom Državne revizijske komisije, zapisanim v sklepu o razveljavitvi istovrstnega javnega naročila leta 2013.
Z uvedbo novega sistema cestninjenja, še navaja Dars, sledimo zlasti dvema ciljema:
• finančno vzdržnemu sistemu, oziroma, ob čim nižjih stroških cestniniti za tovorna oz. nevinjetna vozila celotno avtocestno omrežje, ne le sedanjih devet desetin;
• izpolniti zahteve, ki jih glede tega postavlja evropska direktiva o interoperabilnosti cestninskih sistemov (direktiva 2004/52/ES).
Prispele ponudbe bodo na Darsu odpirali 17. septembra.