Po stečaju Kraškega zidarja. Na gradbišču avtoceste od Kopra do Lucije se je znova zapletlo, saj bo za dokončanje objektov na tej trasi po stečaju Kraškega zidarja treba poiskati novega izvajalca. Na podvozu pri izhodu avtoceste iz predora Markovec na izolski strani pa ostaja nedokončan tudi podvoz. "Ocenjujemo, da to ne bi smelo kritično vplivati na predvideni rok predaje celotnega projekta, torej predora Markovec skupaj z odsekom hitre ceste Koper–Izola, prometu," pravijo na Darsu.
Štirje v stečaj
Dars se pri gradnji obalnega kraka avtoceste srečuje že s četrtim stečajem pogodbenega partnerja. Najprej je po propadu Cestnega podjetja (CP) Maribor dokončanje predora Markovec v svoje roke vzel avstrijski Alpine Bau, nato se je zapletlo še s samo traso hitre ceste in objekti na njej. Pogodbo je Dars namreč sklenil z SCT, Primorjem, Kraškim zidarjem in CP Koper, razen zadnjega pa so vsi gradbinci kot po tekočem traku končali v stečaju. "Za dokončanje trase hitre ceste bomo za izpolnitev pogodbenih obvez zdaj pozvali CP Koper, za izolacijo, asfalt in opremo podvoza pa bo treba poiskati drugega izvajalca," razlagajo na Darsu.
Končanje gradbenih del v predoru Markovec, izvedba elektro-strojne opreme predora ter dokončanje vseh del na trasi hitre ceste Koper–Izola in s tem predaja celotnega odseka prometu so sicer predvideni v tretjem četrtletju leta 2013.
Po avtocesti še dolgo ne
Avtocestni krak na Obali se bo s tem za nekaj časa v Izoli tudi končal. Načrtovano nadaljevanje do Lucije in Pirana (s cesto, predoroma in viaduktoma) je nedoločljivo, saj je Dars zaradi pomanjkanja denarja v državnem proračunu ustavil odkupe zemljišč. Brez njih pa ni mogoče zaprositi niti za gradbeno dovoljenje.
To so dvojni različni prometni tokovi. Eni nadaljujejo proti Hrvaški, ta nova cesta pa bo služila slovenskemu Primorju.
Če bi imeli srba jankoviča za župana bi bilo morje že srbsko<br /><br />tudi vodo bi pokradli
zakaj, zakaj...ker nekateri dobivajo dobre šolde u žep!!