Občinska oblast je pred skoraj dvema desetletjema pogojevala izgradnjo vzhodne ljubljanske obvoznice z postavitvijo zaščitne ograje, zato je morda še toliko bolj ironično, da dolga leta zanjo ni želela slišati. Kovinske plošče nameščene na betonsko konstrukcijo odpadajo, steklena volna pa stoji ob mestni prometnici. Prastari grafiti so zopet na ogled mimoidočim.
Krajani so se na občino s pobudami po obnovi obrnili že večkrat. "Želja nas krajanov je, da se to uredi, saj kazi okolico, predvsem pa dejstvo, da smo v četrtni skupnosti dobili nov, moderen odsek Zaloške ceste," je povedala Marija Minka Jerebič, predsednica Sveta Četrtne skupnosti Polje, in navedla, da svet četrtne skupnosti na junijski seji obravnaval tudi pobudo po obnovi, ki so jo nato posredovali na pristojne službe Mestne občine Ljubljana.
Na občini so krajanom še ta mesec zagotavljali, da je ograja v pristojnosti družbe za avtoceste (Dars), češ da so jo zgradili oni in da je v njihovi pristojnosti."Protihrupna ograja je bila postavljena zaradi izgradnje obvoznice in je v pristojnosti Darsa. Za nadaljnje postopke, vas prosimo za posredovanje uradnega odgovora s strani Darsa," so 18. avgusta odgovorili občanu preko spletnega servisa Pobude meščanov.
Ko pa smo jim novinarska vprašanja zastavili še mi, so na ljubljanski občini le potrdili, da je ta deloma v njihovi pristojnosti. Prav to jim je Dars sicer dokazal že pred štirimi leti.
Dars: Občina je objekt prevzela, odgovorni so oni
"V preteklosti so se tudi na nas neposredno obračali tamkajšnji stanovalci, ki smo jih usmerili na občino. Ta je potem zadeve vseeno odstopila v reševanje družbi DARS," so nam na družbi za avtoceste opisali ping pong, v katerega so se nato poglobili pred štirimi leti in ugotovili, da je občina 15. marca 2002 prevzela omenjeni objekt, kar potrjuje tudi "Zapisnik komisije o prevzemu končanih del pred izdajo Potrdila o prevzemu del na AC Šentjakob-Malence".
Na Darsu so dodatno pojasnili, da so skladno z razmejitvijo odsekov na vzhodni avtocesti od Šentjakoba do Malenc pri Ljubljani Mestni občini Ljubljana med drugim predala tudi deviacijo Zaloške ceste v skupni dolžini 640 metrov, skupaj z voziščem, odvodnjo in opremo na nadvozu prek avtoceste, protihrupnimi zaščitami in podpornim zidom.
Obnove v skladu z načrti, a v načrtih ni obnove?!
Torej, po letih sporov, sta Dars in občina zdaj soglašata, da je zaščitna ograja, ki teče vzporedno z Zaloško cesto v pristojnosti občine, preostali del, ki poteka vzporedno z obvoznico, pa je v vzdrževanju Darsa.
In kdaj bo odsek obnovljen? Predstavnica občine Alja Bebar odgovarja: "Vzdrževanja izvajamo v skladu s potrjenimi plani investicij. Predmetna protihrupna ograja ni bila uvrščena v te plane."
barbara.erzen@zurnal24.si
klasičen copy/paste odgovor " vzdrževanje izvajamo po planu". Isto dobiš če vprašaš kdaj bodo popravili kraterje na Zaloški, kdaj bodo …