Promet bo na podlagi odločbe o poskusnem obratovanju po novem vozišču stekel že danes, vendar bo v obe smeri še vedno vsaj dva tedna potekal le po enem pasu.
Po predaji novega smernega vozišča med Peračico in Podtaborom prometu bo treba na tem odseku avtoceste izvesti še dela pri zapiranju prehodov med pasovi in obnoviti horizontalno signalizacijo na levi polovici avtoceste. Ker je dela mogoče opraviti šele po tem, ko promet steče po obeh polovicah avtoceste, bosta predvidoma najmanj dva tedna, kar je odvisno tudi od vremenskih razmer, za promet zaprta prehitevalna pasova na obeh smernih voziščih avtoceste.
Hitreje tudi do Bleda
Za prebivalce Gorenjske, izletnike in turiste ter vse ostale, ki se pogosto vozijo na relaciji od Karavank do Ljubljane, je zaključek del na 70 kilometrov dolgem gorenjskem kraku avtoceste težko pričakovan. Zlasti v vrhuncu turistične sezone je zaradi zoženja na kratkem odseku med Peračico in Podtaborom pogosto prihajalo do večkilometrskih zastojev.
Zaključek del je bil po prvotnem nacionalnem programu gradnje avtocest predviden že leta 2000, zaradi številnih zapletov in zamikov pa se je gradnja zadnjega odseka gorenjske avtoceste začela šele leta 2005. Leta 2007 je bilo v promet predano povsem novo eno smerno vozišče, za drugo smerno vozišče pa je bilo treba v celoti rekonstruirati in praktično na novo zgraditi tri viadukte ter prenoviti predor.
Tako se je gradnja tega dela, ki je stala 28,5 milijona evrov, začela šele pred dvema letoma. Predvidoma bi morala biti zaključena to poletje, vendar se je zapletlo zaradi težav izvajalca SCT in zaradi pritožbe lastnika zemljišča pod viaduktom Peračica.