Copcho, prvi slovenski večfunkcionalni kos oblačila

Foto: Eva Mastnak
Foto: Eva Mastnak
Copcho je novi slovenski Kickstarter »tekmovalec za denar« in prvi slovenski večfunkcionalni kos oblačila.
Oglej si celoten članek

En kos oblačila, ki se lahko uporablja kar v štirih različnih oblikah; kot kopalni plašč, brisača, vzglavnik ali pa torba, ki nudi dovolj prostora za vse potrebščine. Idejno za copchom stoji Nadja Podmenik, sicer profesorica športne vzgoje.

»Ukvarjam se z vodnimi športi, včasih sem veliko surfala, danes wejkam. Vedno sem si želela imeti surferski pončo, vendar povsod so imeli samo črne. Razmišljala sem, da bi ga naredila sama in mu poleg barv dodala še neko drugo dodano vrednost,« pravi Podmenikova.

Nastal je tako imenovani copcho (izgovori se kopčo), skovanka, sestavljena iz kopalnega plašča in surferskega ponča. »V sredo smo z njim štartali na Kikckstarterju in do danes zbrali dobrih dva tisoč dolarjev,« pravi in dodaja, da bo za večji uspeh očitno potrebno dodati še nekaj denarja za promocijo na ameriškem trgu.

»Obrnili smo se že na blogerje, vendar večina na naša sporočila žal sploh ne odgovarja. V ZDA pa obstajajo firme za promocijo na tovrstnih platformah, ki seveda pomagajo tudi k večjemu uspehu izdelka,« pojasnjuje idejna mati copcha, katerega cena je 75 evrov. »Dodajamo še cenejšo različico za 45 evrov, vendar ta bo brez potiska.«

Foto: Eva Mastnak Copcho

Od profesorice do podjetnice

Nadja Podmenik je sicer profesorica športne vzgoje, ki ima, kot pravi, številne ideje, s katerimi se bo preizkusila v svetu podjetnikov. »Priključila sem se programu Podjetno v svet podjetništva. V praksi marsikatera stvar ni tako enostavna, kot je napisana v teoriji,« prizna, a hkrati doda, da je vsaka izkušnja velik kapital za naprej.

»Želimo si, da bi prodrli v tuje medije, če nam na Kickstarterju ne bi uspelo, imamo že nekaj rezervnih načrtov. Vsekakor ne bomo vrgli puške v koruzo, saj smo vložili že preveč truda in denarja,« pove. V projektu jo podpirajo še trije sodelavci, vsak je zadolžen za svoje področje. Prepričani so, da ima njihov inovativni izdelek velik potencial.

Načrt za in po Kickstarterju

Želja ekipe, ki stoji za večfunkcionalnim kosom oblačila copcho je jasna: »Izdelek želimo razviti na najvišji ravni kvalitete ter v skladu z željami dodati nove dizajne, modele in velikosti, kar bo zagotovilo tudi uspešen razvoj blagovne znamke.« Mlada podjetnica Nadja Podmenik zaključi, da želijo s prejetimi sredstvi »razviti spletno trgovino ter v okviru blagovne znamke ponuditi tudi drugačne izdelke povezane z našo strastjo – morjem in soncem.«

Foto: Eva Mastnak Copcho

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.