Chariyo: Z ogledom reklame podarite v dobrodelne namene

Foto: Chariyo/Matej Pušnik
Foto: Chariyo/Matej Pušnik
Slovenska ekipa je vzpostavila spletno stran, na kateri lahko že z ogledom oglasa izbrani dobrodelni akciji podarite sredstva. Minuto ali dve vašega časa tako pretvorite v konkretno donacijo.
Oglej si celoten članek

"Cel internet temelji na oglaševanju, podjetja za to porabijo ogromne zneske - kaj če bi model obrnili v prid dobrodelnim organizacijam," je idejo, ki se je porodila pred tremi leti, pojasnil 26-letni ustanovitelj podjetja David Černuta. Namesto denarja tako posamezniki prispevajo svoj čas, sredstva pa prispevajo podjetja, ki so naklonjena družbenokoristnim projektom in del oglaševalskih sredstev namenijo za dobrodelnost. "Oglaševalski denar na nek način spreminjamo v dobrodelnega," dodaja Černuta.

Po koncu oglasa posamezniki izpolni vprašenje, podjetju zaupa svoj e-naslov in svojo aktivnost deli na družbenih omrežjih.

"Darovani znesek seje odvisen od števila aktivnosti, ki jih opravi. Če si samo ogleda oglas in odgovori na vprašanje, s katerim preverimo, če je bil oglas pogledan, prispeva 30 centov. Z vsako aktivnostjo pa se znesek povečuje," je sistem razložil predstavnik šestčlanske ekipe Chariyo Peter Černuta, ki dodaja, da je z različnimi aktivnostmi v tem trenutku mogoče "podariti" do dveh evrov. 

Zaenkrat trije projekti, kmalu še več drugih

Od danes naprej tako na platformi Chariyo.com zbirajo sredstva za tri slovenske dobrodelne organizacije, vsako s svojim dobrodelnim projektom. Ustanova za pediatrično kliniko zbira sredstva za tehtnico za novorojenčke, Zavod Mačja hiša za boljše življenje prostoživečih muc, društvo Vesele nogice pa zbira denar za knjižnico orodij za nadomestno komunikacijo za otroke s hudimi govorno-jezikovnimi motnjami.

"Na začetku smo mi izbrali organizacije, kmalu pa bomo dovolili, da se tudi one prijavijo. Pri vseh projektih množičnega financiranja pa je pomembno, da so tudi sami sposobni pripeljati dovolj podpornikov. Samo od sebe se pač nič ne zgodi," še dodaja Peter Černuta in nadaljuje, da morajo pri tem najti tudi ravnotežje z razpoložljivimi oglaševalskimi sredstvi. "Trenutno imamo tri partnerje, ko pa bomo dobili še dodatne partnerje, pa bomo lahko dodali še več projektov."

Vse donacije pa bodo ob koncu meseca na podlagi ogledanih oglasov in ostalih opravljenih aktivnosti razdelili med projekte.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 03:03 15. April 2016.

    Kar lep odstotek, če je res tako...pohvalno, upam, da bo pri tem ostalo.

  • 21:33 14. April 2016.

    Zaenkrat tri četrtine zneska, ki ga podjetje plača namenijo v dobrodelne namene, četrtino pa porabijo za lastno delovanje. <br /><br …

  • 21:05 14. April 2016.

    Ne vem, če je ravno oslarija...zanima pa me, kolikšen del zneska vzame podjetje za svoje delovanje in kolikšen del nameni …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.