Minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel je prepričan, da je mogoče elektornsko cestninjenje za tovornjake izpeljati za veliko manj denarja kot je za izvedbo projekta zahteval Kapsch TrafficCom. Ta je bil kot edini ponudnik izbran na razpisu, ki pa ga je Državna revizijska komisija že razveljavila.
Minister je zatrdil, da že ima podatke, ki kažejo, da bi lahko zahtevano cestninjenje, ki bi ga pripravili na obstoječem stanju, stalo le okoli deset milijonov evrov in ne 230 milijonov evrov, kot je zahteval Kapsch TrafficCom. Podatke o tem bo predstavil še pred avgustom. Dejal je, da je bil ob njegovem prihodu na ministrstvu razpis že v teku, ocene o tem, kakšna bo vrednost projekta, pa so bile zelo nejasne: „Nedopustno je, da se govori o številkah med sto in dvesto milijonov evrov, torej ne v odstotkih ampak o faktorju dva, zato sem se želel natančno seznaniti s projektom.“ Dejal je, da se je kot minister od tega projekta distanciral, da ni ne za ne proti, vendar pa na ministrstvu razmišljajo, ali naj Darsu sploh zaupajo izpeljavo novega razpisa, ali ga naj izpeljejo kar sami. „Odločili se bomo v prihodnjih dneh,“ je zatrdil.
Odziv izbranega
V podjetju Kapsch TrafficCOm, ki je izgubila že dobljeni razpis, pa so prepričani, da bo imela odločitev Državne revizijske komisije negativen vpliv na obveznosti davkoplačevalcev. Trdijo, da je Dars s svojim razpisom izpolnil vse zahteve, revizijska komisija pa je zdaj onemogočila Darsu pridobitev najmanj dodatnih 24 milijonov evrov prihodkov. Opozorili so tudi na to, da grozi Republiki Sloveniji, ker elektronskega cestninjenja še ne bo, kazen Evropske unije v višini 7,3 milijona evrov oziroma 20 tisoč evrov na dan.
Na 500km AC vložek za cestninjenje 230 miljonov . Se pravi 400.000€ po km. Kaj ko bi začel takoj zapirat …
No ja mogoče res, ampak če pogledaš drugače, namreč glede na to koliko ima Slovenija avtocest, je cifra 230 moljonov …
Sami sposobni slovenski strokovnjaki ki brez navigacije tudi do doma ne najdejo.