Regionalna cesta R1 med Ivančno Gorico in Krko je eden izmed tistih redkih odsekov, ki je bil kljub krčenju denarja za vzdrževanje infrastrukture deležen delne prenove. Tako so novembra preplastili vozišče v dolžini 900 metrov.
Bralko pa je zmotilo, da ta statistično zelo nevarna cesta tudi po prenovi nima bele robne črte, zaradi česar je po njenem mnenju vožnja predvsem ponoči precej zahtevnejša, saj se lahko voznik zanaša le na sredinsko črto.
A na direkciji za infrastrukturo in prostor (DRSC) so nam pojasnili, da je formalno vse v skladu s pravili.
"Za označitev robne črte bi bilo treba razširiti vozišče, s tem pa tudi cestni svet, kar pomeni rekonstrukcijo ceste, za kar pa bi bilo treba pridobiti dodatna zemljišča. Robna črta na obstoječi cesti skladno s Pravilnikom o projektiranju cest ni bila predvidena zaradi premajhne širine vozišča."
Za marsikatero nesrečo tipa "nenadoma zapeljal na nasprotni pas" je velikokrat kriv kanček nepazljivosti, ko voznik najprej z desnimi kolesi zapelje s cestišča, nato pa sunkovito zavije levo.
Pri nas je cestno prometna signalizacija (horizontalna ,vertikalna) vedno po predpisih,saj to področje urejajo strokovnjaki. Tujina se z nami ne …
Pri nas je cesta preozka. V Avstriji, Nemčiji, Franciji itd. pa imajo celo 3 metrske ceste robno črto. Namen robne …
Na Direkciji za ceste je stičišče popolnoma nesposobnih pisarniško-uradniških pisunov, ki so že dolgo tega IZGUBILI POLOLNI STIK Z REALNOSTJO …