Oglasi bodo lahko po novem na vseh vertikalnih zunanjih, tudi steklenih površinah avtobusov Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) razen na prvem levem bočnem steklu pri vozniku, vhodnih vratih avtobusa in desnem bočnem steklu za prvimi vstopnimi vrati. Tako predvidevajo spremembe odloka o oglaševanju, ki ga bodo mestni svetniki obravnavali na ponedeljkovi seji. Do zdaj je bilo dovoljeno oglaševanje na največ polovici zunanjih površin avtobusov vključno s steklenimi površinami. Če svetniki sprememb ne bodo potrdili, bo javno podjetje ob pol milijona evrov prihodkov, je zapisano v gradivu.
Za ves avtobus dobrih 30 tisoč
LPP je lani z najemninami za oglasne površine zaslužil 656 tisoč evrov; največ leta 2010, in sicer 752 tisoč evrov. Pogodbe o oglaševanju na avtobusih se sklepajo za največ pet let, recesija pa je zmanjšala povpraševanje in prihodke, pravijo na LPP. Ta je podjetju Media bus oddal vse oglasne površine na avtobusih "po principu polno za prazno, kar pomeni, da najemnik najame tudi vse slabe površine ter nosi vsa tveganja neoddanih površin, plačljivosti in doseganja višine prodajne cene na trgu", so pojasnili v javnem podjetju.
Media bus na primer za oglas na celem zgibnem avtobusu računa 22.600 evrov na leto brez DDV in za izdelavo tega oglasa 4.500 evrov brez DDV, te cene pa že vsebujejo popust za predplačilo; kolikšen je ta popust, na njihovi spletni strani ni zapisano.
To je nekaj tako grdega kot vlaki, ki so "okrašeni" z grefiti. Janković bi prodal za denar vse.
200 avtobusov x 20.000 € po moje znese pinklih 4.400.000 € . Kot vemo je polno zaplakatiranih okoli 150 avtobusov …
Jah, saj lahko pa tudi prevoz podražijo. Tako ga vsaj deloma financirajo kapitalisti. Je pa nerodno, ker je v avtobusih …