Da povem na kratko, ceh šol vožnje si bo po novem določil najnižjo urno postavko, ceneje ne bo smel poučevati nihče. Ta privilegij naj bi dobili zaradi mnogih kršitev na trgu. Nekatere avtošole namreč nimajo svojih prostorov, inštruktorji so na pogodbah, ne vodijo evidenc, ki bi jih morali itd. Tako z dumpinškimi cenami kradejo stranke poštenim šolam vožnje in še vedno služijo. Vozniki iz teh »slabih« šol vožnje pa naj bi bili tudi slabši vozniki.
S temi argumenti sta dve težavi. Prvič, ali so kandidati primerno usposobljeni, od države pooblačeni ljudje preverjajo na izpitni vožnji. Če niso primerno usposobljeni, ne naredijo izpita in ni nobene nevarnosti za prometno varnost.
Drugič: zakaj bi prevarantska avtošola, ki krši predpise, nehala kršiti predpise, zato ker bo od kandidatov pobrala več denarja. Jaz mislim, da bo pobrala več denarja in še naprej kršila predpise, saj se jim to očitno splača. Na ministrstvu menijo, da jih bo več denarja spreobrnilo v poštenjake, a v to dvomim, saj mediji vsak dan poročamo o bogatih prevarantih, ki pač ne kradejo v trgovini, ampak kradejo podjetja.
Namesto da bi odkrili in kaznovali kršitelje, bomo s komunističnim posegom na trg (inštruktorji naj bi na primer imeli le 22 ur vožnje na teden) obrali vse fante in dekleta, ki želijo opraviti vozniški izpit. Mimogrede, najhujša kršitev je menda neustrezno vodenje evidenc.
Dobre avtošole, pa bi si morale raje prizadevati, da se objavijo rezultati uspešnosti kandidatov na izpitnih vožnjah. Če so seveda tako dobre, kot mislijo, da so.
dezurni@zurnal24.si
Zadeva je prepletena z norimi odločitvami in pravili. Če bi povprečen kandidat vedel koliko papirjev, podatkov in podpisov mora popisati …
G. Zalaznik: Še vpogled "male šole vožnje": Velike šole vožnje, ki so v preteklosti na veliko služile, tudi goljufale in …
Še ena stvar je napačna. Inštruktor, ki je samostojni podjetnik si sam določa delovni čas in nekatere ostale pogoje dela …