Primerjava cen
|
(cene veljajo za včeraj)
|
Še nikoli tako slabo
Tudi Frančiška, ki na tržnici že 30 let prodaja kislo zelje, pravi, da finančna kriza vpliva na prodajo. " Se opazi. Prodaje je za petdeset odstotkov manj," je razložila. Vendar pa k razlogom za to prišteva tudi dejstvo, da ljudje nimajo kje parkirati, zelenjavo pa lahko dobijo v vsaki trgovini. "Kolikor pomnim, še ni bilo tako slabo," je dodala.
Parkirišča v okolici tržnice pomenijo težavo tudi Lilijani Glas, ki na tržnici prodaja sadje. "Prodaja je bila slaba že pred krizo. Trgovski centri imajo vse, ljudje pa nimajo kje parkirati," je dejala. Poleg tega ne morejo nakupiti veliko, ker lahko do avtomobila, ki je parkiran daleč od tržnice, prinesejo le malo, meni Glasova.
Podobno pravi prodajalka izdelkov s kmetije Kristan. "Zaradi krize se je prodaja zmanjšala. Za 50 odstotkov manjša je, ker hočejo namensko uničiti trg," je povedala. S tem, je dejala, cilja na načrtovano garažno hišo in ukinjene avtobusne proge. "Povsod se opazi. Kupci bolj gledajo na ceno in kakovost."
Ljudje pazijo na cene
Ena od prodajalk oblačil na tržnici finančno krizo zelo občuti. Pravi, da ne proda skoraj ničesar, dela pa le še zato, da pokrije stroške. Na tržnici sicer prodaja že 40 let, trenutno pa ji pri preživetju pomaga hčerka. Zaradi krize niža cene svojih izdelkov.
Za Božico Novaković noben marec še ni bil tako slab. "Ni nikogar, že četrti mesec imamo minus," je povedala. "Marec pri takem vremenu še nikoli ni bi tako slab." Cen na stojnici kljub krizi ni znižala, saj so, kot pravi, stroški previsoki.
Nekateri težav nimajo
Nekaterih finančna kriza ni močno prizadela. Strank stojnice kmetije Dovč ni manj, pravi Klemen Dovč, vendar pa so nakupi manjši. "Opazi se, da ljudje manj kupujejo. Stalne stranke vseeno pridejo, le manjše količine kupijo," je razložil.
Ana Grad na tržnici prodaja od "pamtiveka", 36 let. Pravi, da se finančna kriza še ne opazi, s prodajo pa je zadovoljna. "Ljudje le bolj pogledajo, kaj je ceneje."