Kot je dejal Zorko, bo prodaja Mercatorja odvisna od skupščine Nove Ljubljanske banke (NLB), ki bo predvidoma marca. Sam od konzorcija prodajalcev Mercatorja pričakuje, da bo našel optimalno rešitev.
V primeru prodaje Mercatorja bi se lahko Laščani razdolžili od 184 do 195 milijonov evrov, je povedal Zorko. Pivovarna Laško ima v lasti skoraj 24 odstotka Mercatorja.
Glede napovedi NLB, da bo umaknila svoja posojila skupini Laško v primeru oblikovanja pogodbenega koncerna, ki so ga nedavno na skupščinah potrdili delničarji Pivovarn Laško in Union ter Radenske, je Zorko prepričan, da NLB tega ne storila ter da bodo z vodstvom banke dosegli kakovosten dogovor, ki bo laški pivovarni omogočil, da razvojno posluje.
Zavrnil je poročanje nekaterih medijev, da bi se s predsednikom uprave NLB Božom Jašovičem v odstopu o tem danes pogovarjal.
Prodaja Dela posebna zgodba
Na vprašanje, kdaj bo objavljen razpis za prodajo Dela, je Zorko odgovoril, da je to posebna zgodba in da so poskušali to prodajo razbiti na tri dele.
Razpis za prodajo Dela naj bi bil najverjetneje objavljen še letos. "Mi moramo dezinvestirati vse, kar nas finančno obremenjuje," je ocenil.
Koliko je vredna naložba Pivovarne Laško v Delu in Večeru za leto 2012, še ni znano.
Letošnji poslovni načrti pivovarne
Zorko je kot svoj cilj izpostavil sanacijo skupine Pivovarna Laško in uspešno izvedbo projekta razvojnih komponent v skupini. Čeprav skupina dobro posluje, sam meni, da je brez sistemskih rešitev ne bo mogoče rešiti.
Skupina Laško načrtuje, da bo letos prodala štiri milijone hektrolitrov pijač, čisti prihodki od prodaje pa naj bi znašali skoraj 292 milijonov evrov, kar je deset odstotkov manj od ocenjenih za lani.
Dobiček pred obrestmi in davki naj bi znašal 34,2 milijona evrov, dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo pa naj bi se letos povzpel na 55,5 milijona evrov. Letošnji čisti dobiček skupine naj bi znašal dobrih 49 milijonov evrov, medtem ko je lanska izguba ocenjena na 15,1 milijona evrov.
Skupina Pivovarna Laško letos načrtuje med drugim tudi novo organizacijo prodaje in marketinga, odprodajo Mercatorja, Dela in Večera ter vzpostavitev prodajnega zastopstva na Kitajskem. Do leta 2014 pa je cilj skupine doseči 241 milijonov evrov čistih prihodkov.
Super, najboljše je kar prodati vse naše premoženje oz. kaj je dobrega v Sloveniji. In naj pridejo tujci in naj …
Eno samo nakladanje. Naj denar zrihta Šrot, ki ga je tudi pokradel. Mercatorja nikakor ne smemo prodati in verjamem da …
VIDEO REPORTAŽA z zadnje skupščine Pivovarne Laško – seznanitev s pogodbo o prodaji Mercatorja brez vsakršne možnosti vprašanj, razprave; zavrnjeni …