Predsednica Gospodarskega interesnega združenja (GIZ) mlekarstva Slovenije
Ivanka Valjavec je zagotovilo o ohranjanju cen mleka in mlečnih izdelkov na
zdajšnji ravni vsaj do konca leta 2008 podala v okviru predstavitve akcije Mleko krepi na sejmu
Narava zdravje.
"Mladi ne marajo mleka"
Valjavčeva je opozorila, da poraba tekočega mleka na člana gospodinjstva v Sloveniji pada,
nekoliko pa se povečuje letno povprečje porabe jogurta in kislega mleka, sira, svežega sira, sladke
in kisle smetane ter masla.
"Srečujemo se s trendom zmanjševanja porabe tekočega mleka, saj predvsem mladi namesto po mleku
posegajo po modernih pijačah z nižjo hranilno vrednostjo," je še dejala.
GIZ mlekarstva Slovenije je sicer predstavil promocijsko akcijo Mleko krepi, ki bo trajala od danes do avgusta leta 2010. GIZ mlekarstva Slovenije je uspešno kandidiral na lanskem razpisu EU za promocijo kmetijskih in živilskih izdelkov in prejel 576.000 evrov. EU bo tako zagotovila polovico sredstev, potrebnih za izvedbo akcije, 30 odstotkov bo zagotovila država, preostanek pa GIZ mlekarstva oziroma slovenske mlekarne, je poudarila Valjavčeva.
V okviru akcije želijo mlekarji informirati širšo javnost o pozitivnih lastnostih hranilnih snovi mleka in mlečnih izdelkov, povečati želijo porabo ter ugled tekočega mleka in mlečnih izdelkov s poreklom iz EU predvsem v okviru kakovosti in varnosti.