"Vsak ima pravico, da si vzroke za morebiten manjši obseg prodaje razlaga po svoje. Naše mnenje je, da je to v tesni povezavi z vrsto, kakovostjo in privlačnostjo ponudbe," so v javnem zavodu Turizem Ljubljana (TL) odgovorili na pripombe ene od najemnic hiške na prazničnem sejmu na Bregu.
Najemnica je namreč dejala, da je za slabo prodajo kriva nepovezanost lokacije s prazničnim programom in slaba promocija selitve. Zaradi nove lokacije je imela za okoli 30 odstotkov manj prometa. "Če ne bo spremembe, ne bom več sodelovala," je dodala.
Za oglaševanje in promocijo decembrskega programa je TL letos namenil slabih osem tisoč evrov, decembra pa so bili med drugim vsak dan v kontaktu z mediji, so povedali. Pred spremembo lokacije se z morebitnimi najemniki niso posvetovali.
"To ni stvar najemnikov, temveč mestne politike prireditev in podrejene rabe javne površine," so poudarili. Sredi meseca pričakujejo poročilo podjetja Euro Varia, ki organizira sejem, po besedah najemnice pa so razdelili tudi vprašalnike o zadovoljstvu prodajalcev.
Breg ji je zmanjšal število kupcev
Praznični sejem. Po besedah ene od najemnic je nova lokacija poskrbela za 30 odstotkov manj prometa.