Mesec dni je aktivna številka 114, na kateri lahko državljani pridobijo informacije o obnovi po avgustovskih katastrofalnih poplavah. Vodja klicnega centra je Andrej Šter. V mesecu dni se je struktura vprašanj premaknila od bolj enostavnih do kompleksnih. "Ljudje mrzlično čakajo na odločitve, ki bodo pokazale, kako naj ravnajo," je v pogovoru za Radio Prvi pojasnil Šter. Med najbolj perečimi vprašanji so zagotovo vprašanja o sanacijah plazov, urejanju vodotokov, primernosti poškodovanih objektov za bivanje.
Sodelavci klicnega centra so se v teh dneh odpravili na teren, do ljudi. Brez kamer in fotoaparatov, je poudaril Šter. Šli so do ljudi, kjer je škoda tako rekoč 100 %. Informacije zbrane na terenu bodo podlaga za pogovore na današnjem sestanku s predstavniki delovnih skupin, ki ju vodita Marjan Pipenbaher in Boštjan Šefic. Pregledali bodo predloge in prioritete ter pogledali, kaj se lahko uredi takoj, kaj do konca tedna itn. Ena od tem bo povezana z zavarovalnimi policami. "Prosili bomo zavarovalno združenje, da priskoči na pomoč po strokovni plati," je napovedal Šter.
Na terenu primanjkuje težke mehanizacije in žive sile. Šter tukaj vidi izzive za organizacije, kot so skavti, morda pobratene občine, saj je taka pomoč pri ljudeh še dobrodošla.
Menjava ministra ne bo pospešila priprav
Na vprašanje, kaj bo prinesla menjava ministra za naravne vire in prostor – spomnimo, minister Uroš Brežan je podal odstopno izjavo – je Šter odgovoril: "Po mojih izkušnjah menjava ministra ne okrepi in pospeši del v resorju. Bojimo se, da menjava ministra ne bo pospešila priprav." V klicnem centru imajo na vsakem ministrstvu eno kontaktno osebo, ki ni minister, s katero so v stiku. Od teh ljudi pričakuje hitre in ažurne informacije, saj ljudje v stiski želijo slišati odgovore na vprašanja, ki jih imajo.
Problemi se kopičijo dan na dan in nihče jih ne rešuje. Vedno večja katastrofa te vlade.
To je našemu golobčku samo prav prišlo, da se jih bo nekaj znebil! Sicer pa drugi odstop zaradi nutrij ni …