Poroke postajajo eden od najprepoznavnejših blejskih turističnih produktov, saj jih Zavod za kulturo (ZK) Bled na leto organizira več sto, od tega na Blejskem
gradu okoli 70.
Toliko jih je bilo na gradu tudi letos, od tega polovica slovenskih parov, med tujimi pa je bilo največ Britancev in Američanov. Spomladi so dozdajšnji ponudbi dodali projekt Grajske poroke s spoznavanjem lokalne kulturne in naravne dediščine. Kot je povedala Lea Ferjan, svetovalka direktorja ZK Bled, osnovni poročni paket stane 835 evrov, za najdražjo poroko pa je par odštel 13
tisoč evrov.
Lea Ferjan, ZK BledBlejski grad je vse bolj priljubljen tudi med slovenskimi poročnimi pari, saj je teh kar polovica.
“Odlična promocija je bil letošnji natečaj britanske televizijske oddaje Four Weddings, v kateri je zmagal par, ki se je poročil na Blejskem gradu, nevesta pa ima
slovenske korenine,” je dejala Ferjanova.
Več obiskovalcev
Povečuje se tudi obisk Blejskega gradu, do sredine oktobra ga je obiskalo več kot 175 tisoč obiskovalcev, kar je za 6,6 odstotka več kot v istem obdobju lani. Skoraj četrtina obiskovalcev je bilo Slovencev, 15 odstotkov je bilo Britancev, sledijo Italijani, Japonci in Izraelci. Do konca leta bodo z vstopninami zaslužili dober milijon evrov. “Za promocijo smo letos namenili 50 tisoč evrov in pristopili k sodelovanju v projektu petih najprepoznavnejših turističnih znamenitosti v Sloveniji, med katere poleg Blejskega gradu spadajo Ljubljanski in Predjamski grad ter Lipica in Postojnska jama. Računam, da bomo tudi letos imeli 200 tisoč obiskovalcev,” je pojasnil Matjaž Završnik, direktor ZK Bled.