Okrajno sodišče v Ljubljani je razsodilo, da mora NLB potrošniku vrniti denar, ki mu je bil ukraden z zlorabo njegove spletne banke.
"Gre za pomembno zmago za pravice potrošnikov, ki so žrtve spletnih goljufov," so sporočili z Zveze potrošnikov Slovenije. "Nič hudega sluteči potrošnik je namreč na lažnem bančnem spletnem mestu vnesel identifikacijske podatke, ki so jih kriminalci nato uporabili za vstop v njegovo spletno banko in nakazali denar z njegovega na svoje bančne račune."
Banka se na razsodbo lahko še pritoži.
Ob 5000 evrov
Komitent NLB je decembra 2009 pri dvigu gotovine na bankomatu opazil, da je tam zabeleženo negativno stanje na računu. Vpogled v spletno banko je pokazal, da je bilo dobrih 5.000 evrov z njegovega računa nakazano na neznan bančni račun. Potrošnik je naročil blokado svoje spletne banke, kaznivo dejanje prijavil policiji in od banke skladno z Zakonom o plačilnih storitvah in sistemih zahteval vračilo ukradenega zneska.
NLB pa je njegovo zahtevo za vračilo denarja zavrnila. Po mnenju banke potrošnik ni primerno zaščitil svojega računalnika in tudi ni prepoznal lažne spletne strani banke, zato naj bi ravnal hudo malomarno in ni upravičen do povračila.
jst bi njega obsodil zaradi malomarnosti.. malomarnosti da ima na NLB račun na katerem je bilo več kot 0,0€.
Poslej težje do sredstev iz Strukturnih skladov <br />Z letom 2014 se začenja nova evropska sedemletka in z njo spremenjena …
nič skrbeti, so mu morali vniti znesek, obresti in odškodnino...tko da bo lahko med prazniki držal prst v smetani. Mi …