Cestninske olajšave
Odbor zahteva olajšave pri cestninjenju, saj se je cestnina s 1. julijem za naše avtoprevoznike zvišala za skoraj polovico in je ena najvišjih v Evropi. "Treba je uvesti različne olajšave, kot so na primer cenejša vožnja ponoči," pojasnjuje član odbora Emil Milan Pintar.
KOSA, ki ima podporo avtoprevozniške in gospodarske zbornice ter članov obrtne zbornice, zahteva tudi takojšnjo uveljavitev vračanja trošarin na gorivo, sprostitev tovornega prometa po lokalnih cestah tam, kjer je to mogoče, ter večji nadzor nad nelojalno konkurenco.
Skromna
udeležba
|
"Udeležba je tako relativna stvar, predvsem ker je danes delovni dan in so mnogi avtoprevozniki še na poti. Vidim pa, da je prišlo tudi mnogo večjih prevoznikov in tega nisem pričakoval," je približno 50 prisotnih prevoznikov, ki so se danes zbrali na ustanovitvi odbora, komentiral Štefan Kocjančič. |
"Ugotavljamo, da veliko prevoznikov ne upošteva predpisov v zvezi z delovnim časom in plačili. Na cestah bi moralo biti več nadzora nad prevozi," pojasnjuje član odbora Alojz Rehar.
Slovenski avtoprevozniki prav tako niso zadovoljni s plačilnim rokom, ki poteče od izstavitve računa za njihovo storitev – želijo namreč, da se ta iz 45 dni ali celo več skrajša na 30 dni. Odbor je napovedal, da se bo z ministrom za promet Patrikom Vlačičem sestal v sredo.
Vlačiču ne zaupajo
S prometnega ministrstva pa so nam odgovorili, da že pripravljajo predloge za lajšanje poslovanja avtoprevoznikov v času gospodarske krize.
"Na osnovi dosedanjih izkušenj, ki jih imam s strokovnimi službami ministrstev, jim ne verjamem preveč," je odgovor ministrstva komentiral Kocjančič.