Ob tem je izrazil prepričanje, da prepoved ni usmerjena v zagotavljanje večje varnosti, saj so slovenski in avstrijski strokovnjaki ugotovili, da je vožnja tovornjakov v konvoju veliko bolj nevarna kot običajna posamična vožnja tovornjakov.
Tako naj bi bila namera Avstrijcev po mnenju Klobase predvsem škoditi slovenskemu prevozništvu in celotnemu gospodarstvu. Avtoprevoznik namreč zaradi omenjene prepovedi vožnje časovno izgubi cel dan in v Nemčijo namesto v ponedeljek prispe v torek.
Če bo Slovenija izvedla prepoved, potem bosta tudi Dars in ministrstvo kršila mednarodne predpise, prav tako kot to dela Avstrija, je prepričan Klobasa.
"Ne vem še, kaj bomo avtoprevozniki v tem primeru naredili, ampak nekaj zagotovo bomo," je opozoril Klobasa in dodal, da tokrat ne bodo napovedovali nobenih protestnih voženj in zapor predora, lahko pa se nepričakovano v predoru pokvari tovornjak ali pa mu zmanjka bencina.
Černač upa na dogovor
Minister za infrastrukturo in prostor Zvonko Černač, ki je v letošnjem letu želel preprečiti avstrijski ukrep občasnih zapor predora Karavanke, se z Avstrijo za zdaj ni mogel dogovoriti o skupni rešitvi.
Zato je o tem že obvestil evropskega komisarja za promet Siima Kallasa in želi, da se do naslednjega leta ta razmerja uredijo drugače.
Avstrijci delajo tisto, česar si naša skorumpirana politika iz strani avtoprevozniške mafije ne upa. Tudi mi smo v času turistične …
Floskule... Prevoznik ne vozi za sebe, temveč ker je nekdo prevoz kupil. Torej kupec prevoza ima možnost, da da tovor …
na splošno bi bilo bolje (ne le zaradi zaprtega) tunela), če bi svoje težke kamjone nalagali na vlake. s tem …