Mediji. Facebook je priznal, da je najel PR-agencijo Burson-Marsteller, katere naloga je bila širjenje negativnih govoric o vprašljivi politiki zasebnosti. A kampanja se je izjalovila, ko je hotel eden od piarovcev blogerju Chrisu Soghoianu (Dubfire.net) “pomagati” napisati kritičen članek.
Chris Soghoian. Bloger, ki je razkril Facebookove namene, ko ga je eden od najetih piarovcev hujskal, naj napiše negativno kritiko o Googlu. Objava. Soghoian je izmenjana sporna e-sporočila objavil na naslovu http://pastebin.com/zaeTeJeJ.
Obrnili so se na napačnega
Soghonian je ponudbo zavrnil in prejeta e-sporočila objavil – na voljo so na spletnem naslovu http://pastebin.com/zaeTeJeJ. V zapisih je možno razbrati hujskanje proti Googlu; piarovec agencije Burson-Marsteller je napisal, da je ima “Google v ZDA znano zgodovino težav s kršenjem pravic do zasebnosti”. V zapisih je poudarjeno tudi, da je “Google zaradi tega velikokrat na naslovnicah časopisov, ker zbira informacije (v večini primerov zasebne narave) o spletnih uporabnikih”. Zlasti so hoteli očrniti Googlovo najnovejše orodje Social Circle, ki naj bi bil razlog, da so negativno, a prikrito PR-kampanjo sploh začeli. Facebook zadeve še ni komentiral.