Teden restavracij, največji slovenski kulinarični dogodek, ki povezuje in navdušuje ljubitelje kulinarike po vsej Sloveniji, 4. marca 2024 odpira rezervacije na spletni strani www.tedenrestavracij.si, z osveženimi meniji in načinom rezervacije.
S tokratno temo Original, ne kopija! organizatorji izpostavljajo drugačnost, posebnost in izvirnost restavracij. Osnovna cena menijev v letu 2024 je 24 evrov, za restavracije z oceno 1 srček. Dodatek za kakovost v restavracijah z oceno 2 srčka znaša 2 evra (cena menija 26 €) in v restavracijah s 3 in 4 srčki 6 evrov (cena menija 30 €).
Letos dodatne restavracije
Statistika dogodka, ki vsako leto zabeleži rekordno udeležbo restavracij in privabi več kot 110 tisoč obiskovalcev, kaže, da se odvija v pravo smer, saj se projektu letos pridružujejo tudi z Michelinovimi zvezdicami nagrajene restavracije Grič, Strelec in Hiša Linhart.
Letošnjo pomlad se bo TR predstavil tudi v novi vizualni podobi in s svežo vizijo. Nova podoba je čista, enostavno, a hkrati izrazito prepoznavna. Prva asociacija, ki jo dobimo ob pogledu na logotip, sta črki T in R, ki enostavno poudarjata pogovorno okrajšavo poimenovanja projekta. Svežino in sodobnost odraža tudi barvna shema, ki sledi vibracijam sezon in ustvarja prijetno estetsko izkušnjo skozi celotno leto: primarna modra barva deluje kot povezovalni element, roza barva sledi dogajanju pomladne, rumena pa jesenske edicije Tedna restavracij.
Original, ne kopija
”Poudarek TR v letu 2024 je izvirnost. Izbiramo restavracije, ki izstopajo, ki so posebne in drugačne, ki so zaradi tega boljše od povprečja. Na Teden restavracij namreč ne gremo mimojede, zaradi lakote, na dnevno malico, zato, ker nam je dolgčas. Na Teden restavracij gremo zaradi doživetja, ki je posebno ravno v tem, ker ni povsod enako. Izvirnost v menijih TR je zato samoumevna, oziroma je bila od vsega začetka razlog obiska. Da originalnost letos posebej izpostavljamo, je razlog na drugi strani. Čeprav imamo v Sloveniji veliko vrhunskih restavracij, je vsakodnevna prehrana preveč površna in generična. Krivi niso le gostinci, temveč tudi njihovi gostje. Oboji smo premalo originalni! Zato želimo, da Teden restavracij dokaže nasprotno. Original, ne kopija!” poudarja Uroš Mencinger, selektor TR.
Izbrana kakovost Slovenija
Tudi letos se Tednu restavracij pridružuje Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano s slovenskimi rejci in predelovalci mesa, ki se predstavljajo s promocijsko kampanjo "izbrana kakovost – Slovenija". Gostinci so vabljeni, da z znakom "izbrana kakovost – Slovenija" na menijih označijo kakovostno, slovensko, certificirano goveje in perutninsko meso iz sheme "izbrana kakovost". Teden restavracij, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ter slovenski rejci in predelovalci mesa si s skupno promocijo prizadevajo spodbuditi večjo uporabo lokalnih sestavin v slovenskih gostilnah in restavracijah.
rd2dmk2, se strinjam. Teh "drugačnosti" v gostilni, kamor grem jest, ne maram. Vem, da se svet spreminja in kulinarika tudi, …
Sem šel po cviček in sem vprašal kolega, ki ga prideluje ali se splača. Ne vem ali je zahojen ampak …
Kaj ni povpraševanja po teh ocvirkih,pa je treba mal reklame