"Prav na področju turizma smo začeli segmentirati goste ter se usmerjati v tiste z višjo kupno močjo. To se izkazuje v poslovnih rezultatih, kjer smo v letih med 2015 in 2018 za 65 odstotkov dvignili povprečno prodajno ceno oziroma iztrženo ceno. Tudi prihodke smo v tem obdobju povečali za 47 odstotkov," je povedala v. d. direktorica Kobilarne Lipica Lorela Dobrinja.
Novosti se obetajo tudi v prometni ureditvi, razmišljajo o gradnji parkirne hiše. Po besedah predsednika nadzornega sveta holdinga Marka Drofenika razmišljajo tudi o povečanju golfskega igrišča.
Gostom pripraviti zgodbe in doživetja
Dobrinja je povedala, da si želijo obiskovalcem ponujati predvsem zgodbe, doživetja v neokrnjeni naravi in ne zgolj sprehoda po kobilarni ali predstave v jahalnici. Zato se trudijo, da bi gostje pri njih preživeli več časa. Trenutno med enodnevnimi gosti še vedno prevladujejo domači, slovenski gostje, sledijo jim Francozi, Angleži in nemško govoreči gostje ter Italijani.
Med hotelskimi gosti, ki v Lipici ostajajo več dni, prednjačijo tujci, predvsem nemško govoreči gostje in Francozi. Največji odstotek je sicer Italijanov, vendar slednji prihajajo v Lipico predvsem zaradi casinoja.
"Z novim hotelom bomo pridobili jesenski in zimski produkt, česar sedaj nismo imeli. Trg se je na kakovostne storitve, ki še niso na ravni, ki si jo želimo, zelo pozitivno odzval, čeprav smo povečevali cene," je še dejala Dobrinja.
Prejšnji mesec sem zaslužil 32497 $ z uporabo spletnega najučinkovitejšega od treh do petih ur na mojem prenosnem računalniku in …