To je nov slogan za Slovenijo

Foto: Profimedia Bled Jesen
V okviru Dnevov slovenskega turizma v Portorožu so predstavili poslovanje turističnega gospodarstva in nov slogan Slovenije za promocijo v tujini.
Oglej si celoten članek

V letošnjem letu se prilivi iz naslova izvoza potovanj zvišujejo za osem odstotkov. Povprečna dosežena cena na razpoložljivo sobo je v zadnjih letih naraščala in v letu 2017 dosegla 32 evrov, kar pomeni 8,3-odstotno nominalno letno rast. "Naša ocena je, da je ta kazalnik še vedno nizek. Je sicer višji kot leto poprej, a je iz naslova višje dodane vrednosti porasel le za odstotek, preostala rast je iz naslova večjega števila nočitev," je opozoril minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek.

Celotni prihodek na razpoložljivo sobo pa je lani dosegel 20.850 evrov, kar je najvišja vrednost v zadnjih desetih letih. "A roko na srce, s tem smo bolj ali manj komaj presegli rezultate iz 2007," je poudaril Počivalšek. "Počasna rast enostavno ni več dovolj. Imamo pogoje, znanje, resurse in energijo, da do leta 2021 dosežemo štiri milijarde evrov prilivov iz naslova izvoza potovanj," je dodal minister.

Slovenski kraji Priznanja Celju, Novi Gorici in Slovenskim Konjicam

Počivalšek je sicer napovedal, da si bo v novem mandatu še naprej prizadeval za prestrukturiranje turističnih podjetij v državni lasti. "Nisem prepričan, če bomo uspeli to prelomiti, ker so sile, ki tega ne želijo, zelo močne, a bomo naredili vse, kar je v naši moči," je dejal.

Med razlogi za dosedanje uspehe je izpostavil razvoj novih visoko kakovostnih proizvodov in ponovno osamosvojitev Slovenske turistične organizacije (STO) ter podvojitev njenega proračuna na okoli 12 milijonov evrov.

Slovenijo čutim. Na svoj način.

Direktorica STO Maja Pak je medtem povedala, da se v prvih osmih mesecih letošnjega leta v slovenskem turizmu kaže devetodstotna rast prihodov in 15-odstotna rast prenočitev, pri tujcih pa beležimo 14 odstotkov več prihodov in 20 odstotkov več prenočitev. "Dobra novica je, da se v letošnjem letu podaljšuje doba bivanja," je dodala Pakova.

STO je v okviru Dnevov slovenskega turizma predstavila tudi osveženo kreativno rešitev v podporo promociji Slovenije na tujih trgih. Nova rešitev se glasi: Slovenijo čutim. Na svoj način.

Pohvalno Sloveniji ta prestižen naziv

"Namen osvežene rešitve ni, da preseka naše dosedanje delo, saj je zgodba Slovenije kot zelene butične destinacije za petzvezdična doživetja jasna in široko sprejeta," je pojasnila Pakova. Čeprav se z novo rešitvijo poslavlja slogan Zelena. Aktivna. Zdrava., ideja Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije ostaja.

"Po več kot petih letih smo želeli komunikacijo osvežiti in jo še posebej nadgraditi na bolj čustveni in izkustveni ravni, v skladu s trendi vsebinskega digitalnega marketinga in trendi današnjega novega pojmovanja luksuza, ob tem pa se tudi skozi sodobno komunikacijsko platformo še dodatno približati močnemu in potencialnemu segmentu milenijcev," je za STA pojasnila Pakova.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.