Obiskovalcem se nariše nasmeh v trenutku, ko sedejo vanj

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
Ali ste si kdaj zaželeli iti na mirno vožnjo s tramvajem, ki vas popelje skozi pravljičen gozd? Sedaj je to možno.
Oglej si celoten članek

Čeprav pot ne poteka ravno gladko, je ta stari tramvaj Shipley Glen velika atrakcija za turiste. Obiskovalcem se nariše nasmeh na obrazu v trenutku, ko sedejo vanj, največ veselja pa povzroča pri otrocih.

xxx

Tramvaj Shipley Glen je najstarejši žični tramvaj v Veliki Britaniji, njegova največja hitrost je 12 kilometrov na uro.

Proga je bila zgrajena leta 1895 z namenom, da bi lahko obiskovalci še dodatno uživali v lepoti parka Shipley Glen, ki je v bližini mesta Leeds. Linija je dolga okoli 400 metrov in vas popelje skozi idiličen gozd. Samo nekaj minut huje od zgornje postaje se nahaja kavarna, pub ter Brackenhall Countryside središče, kjer vas čaka tudi tradicionalna slaščičarna.

Spodnja postaja se nahaja samo nekaj minut hoje skozi znameniti Robert's Park v Saltairu, v bližini reke Aire. Tam stoji tudi majhen muzej, kjer lahko obiskovalci izvedo različne zanimivosti o starem tramvaju.

Čeprav je sama vožnja s tramvajem že tako idilična, je še lepša v božičnem času, saj je vsa okolica okrašena v prazničnem duhu.

xxx

Za vožnjo s tramvajem boste odšteli približno 2,30 evra, za otroke pa 60 centov.

Tramvaj in tračnice vzdržujejo prostovoljci. So veliki ljubitelji te linije, zato si z veseljem vzamejo nekaj ur na dan, da vzbudijo ljubezen za linijo tudi pri drugih obiskovalcih.  

Zgodovina tramvaja

Za tramvaj Shipley Glen je zaslužen lokalni cestninar, zabavljač in podjetnik Sam Wilson. Svetu ga je predstavil 18. maja 1895 z namenom, da olajša dostop do drugih znamenitosti v Shipley Glenu. Sprva je tramvaj poganjal plinski motor, od leta 1920 pa ga poganja elektrika.

xxx

Leta 2002 je vodstvo proge prevzela dobrodelna organizacija. Leta 2010 je tramvaj začasno nehal obratovati zaradi neizpolnjevanja sodobnih varnostnih standardov.

Oba vagona so nato opremili z novo šasijo, kolesi in podnicami. Prav tako so izboljšali zavorni sistem v vagonih in vlečni sistem. Leto kasneje je bila proga ponovno odprta.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.