"Ne želimo biti masovna destinacija"

Foto: Profimedia
Nova turistična znamka, ki ne cilja na mase, ampak na trajnostni razvoj in kvalitetno ponudbo.
Oglej si celoten članek

Sodelovanje slovenskih občin v namen skupnega turističnega nastopa se nadaljuje. Potem ko so štajerske občine (mdr. Maribor in Kungota) sredi februarja sporočile, da se bodo lotile projekta skupne turistične blagovne znamke, sta sedaj svoje načrte za uspešno skupno turistično strategijo predstavili Savinjska in Šaleška dolina.

Štajerske občine Kmalu nova štajerska blagovna znamka?

Savinjska in Šaleška dolina turistu ponujata izkušnjo Slovenije v malem. Med dvatisočaki Kamniško-Savinjskih Alp in vrelci termalne Slovenije, med gorskimi vasmi in najmlajšim slovenskim mestom Velenje je le kratek skok.
– Turizem Savinjsko Šaleške doline

Projekt Turizem Savinjske Šaleške doline vodi razvojna agencija SAŠA, ime nove skupne regijske znamke pa je "Savinjska – čez Alpe in doline". Že v razvojni proces je bilo vključenih več kot 30 ključnih partnerje, sodelovalo pa bo deset občin. "Verjamem, da bo nova znamka Savinjska učinkoviteje promovirala našo regijo in spodbujala sodelovanje turističnih deležnikov," je ob predstavitvi nove znamke prepričana direktorica agencije SAŠA mag. Biljana Škarja.

Savinjska in Šaleška dolina razpolagata z bogato in raznoliko turistično ponudbo, ki gostom ponuja vse – od pohodništva in kolesarjenja do wellnessa, alpskih vinogradov in kulinaričnih doživetij. Le kratek skok od prelepe Logarske doline je turistom na voljo termalna voda v ekskluzivnih Termah Topolšica. Na podlagi analiz so se odločili, da bodo za tuje in domače goste razvili aktivne turistične programe za raziskovalce in avanturiste, sprostitvene program za hedoniste in gurmane, programe z etnografsko noto za nostalgike ter igrivo obarvane programe za družine.

Ne želimo biti masovna destinacija. Naš cilj je povečati število turistov za dva do tri odstotke, kot tudi dobo njihovega bivanja, ki trenutno znaša manj kot dva dni
– mag. Biljana Škarja, direktorica agencije SAŠA

EPK 2025 Nova Gorica in Gorica skupno v boj za Evropsko prestolnico kulture 2025

Na skupnih delavnicah so turistični ponudniki Savinjske in Šaleške doline že razvili enajst integralnih turističnih produktov. Najobsežnejšega med njimi so predstavili tudi že javnosti, in sicer 5-zvezdični alpski wellness, ki povezuje sprostitev v Termah Topolšica, sprehod po Mozirskem gaju in Alpskem vrtu, tradicionalno in inovativno gastronomijo, zeliščno čarovnijo ob Savinji in udobno bivanje s čutnim doživljanjem Logarske doline.

Slavni fotograf Ko se za trenutek ustavi čas

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.