Slovenska turistična organizacija (STO) je sporočila, da je oktobra podpisala pogodbo o večkanalni digitalni promocijski kampanji "z najvplivnejšim globalnim medijem na digitalnih kanalih National Geographic". Pri nas je podjetje znano predvsem po svojih slikovitih magazinih, ki so v leto 2016 dosegli kar 6,1 milijona naklade po vsem svetu.
Delo poroča, da je STO za sodelovanje z National Geographicom odštela okoli 600.000 evrov.
Digitalna kampanja je del Strategije trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021, ki, kot so zapisali na spletni strani STO, želi "okrepiti zavedanje o Sloveniji kot zeleni, butični destinaciji izjemnih naravnih lepot in edinstvenih 5-zvezdičnih doživetij daleč od masovnega turizma in netrajnostnih konceptov, primernih tudi za zahtevnejšega gosta".
Najmanj 6,69 milijona prikazov
Produkcijo foto in video vsebin za digitalno kampanjo bo izvedlo podjetje NGC Europe Ltd., kampanja pa bo trajala od 14. januarja do 21. aprila 2019. "V okviru kampanje bo ustvarjenih najmanj 685.000 video prikazov, več kot 6 milijonov prikazov pasičnih oglasov," dodaja STO. Promocijske vsebine bodo objavljene na družbenih kanalih National Geographic Facebook Travel, Instagram Adventure in Twitter ter seveda na spletnih portalih National Geographic.
Spletna stran National Geographica vsak dan obišče okoli 23 milijona uporabnikov, Facebookovem profilu National Geographic Travel sledi 5,3 milijona uporabnikov, profilu na Instagramu National Geographic Adventure ima 3,6 milijona sledilcev, na Twitterju pa jim sledi 22,3 milijona uporabnikov družabni omrežij.
Zrak, voda, zemlja in ogenj
Koncept kampanje je predstavitev Slovenije skozi štiri naravne elemente – zrak, voda, zemlja in ogenj. "Za element VODA bodo v ospredju reke in morje, za element ZRAK bodo tematika naše gore, v okviru elementa OGENJ bo predstavljena edinstvenost slovenske kulinarike, medtem ko bo element ZEMLJA komuniciral Slovenijo kot vinorodno deželo in deželo z edinstvenimi podzemnimi skrivnostmi," so strnili idejno zasnovo na STO.