Ko bi na biroju Ponting počakali le štiri dni, bi Pelješki most otvorili točno štiri leta od pričetka gradnje saj so z gradnjo so pričeli že 30. julija 2018. Mogočni most, ki ga danes slavnostno odpirajo, povezuje kraja Komarna in Pelješac na skrajno južni obali Hrvaške, blizu meje z Bosno in Hercegovino.
Je pravi megaprojekt, do sedaj največji na Hrvaškem in celo eden največjih v vsej Evropi, pravi gradbeni biro Ponting na svoji spletni strani. V celoti obsega razdaljo skoraj dveh kilometrov in pol, doseže maksimalni razpon 285 metrov ter višino pilona do 98 metrov. Je globoko temeljen na jeklenih pilotih s premerom dveh metrov in maksimalne globine 125 metrov. Globina morja na tej lokacija je 27 metrov.
Most je projektiral slovenski arhitekt Marjan Pipenbaher, soustanovitelj podjetja Ponting, s sodelavci, zgradilo ga je pa kitajsko gradbeno podjetje China Road and Bridge Corporation (CRBC), oba po naročilu hrvaškega državnega podjetja Hrvatske ceste.
Zgradba mostu je del projekta cestnih povezav z južno Dalmacijo. Skupna vrednost projekta, po podatkih naročnika, znaša več kot 4 milijarde kun oziroma več kot 535 milijonov evrov. Skupni stroški zanj znašajo dobrih 3 milijarde kun ali dobrih 425 milijonov evrov, od tega 85 odstotkov pokriva Evropska Unija, torej dobrih 363 milijonov evrov.
Google je za vsak dan spletnega dela od doma plačal od 400 do 800 dolarjev. V prvem mesecu sem od …
Slovenija to ne naredi v 20-h letih,če
Zanimivo bi bilo videti, koliko bi ta grdosija stala danes? Ja, gospod Pipenbaher, vi niste arhitekt, bi Vam pa lahko …