Iz Tripadvisorja so sporočili, da je bilo lani skoraj milijon ocen (ali 3,6 odstotka vseh), poslanih na njihovo spletno stran, lažnih. Ob tem so s potovalne spletne platforme v svojem drugem poročilu o transparentnosti poudarili, da so 67 odstotkov lažnih oz. ponarejenih ocen s pomočjo posebnega algoritma prestregli, še preden so bile objavljene na strani.
Leta 2019 je Tripadvisor analizo potrošniške skupine Which?, ki je odkrila, da ima 14 odstotkov hotelskih ocen "brezsramne znake, da gre za lažne", označil za "poenostavljeno".
Novo Tripadvisorjevo poročilo navaja tudi podatke o plačanih ocenah, pojav, ki je vzniknil iz želje ponudnikov po višji uvrstitvi s pozitivnimi ocenami, s katerimi bi si pridobili višji status na Tripadvisorju. Iz podjetja so sporočili, da so lani umaknili plačane ocene iz 131 držav, vključno z velikim porastom tovrstnih ocen iz Indije.
Na Tripadvisorju vse več ponarejenih ocenah
"Čeprav skupno število ocen na naši strani upadlo skupaj s potovanji, in sicer za približno polovico v primerjavi z letom 2018, lažne objave, ki ne temeljijo na resničnih izkušnjah gostov, temu trendu niso sledile. Naša ekipa je bila pozorna in učinkovita pri prestrezanju teh prevarantov, posledično pa se je delež ocen, ki smo jih zavrnili ali umaknili, povečal v primerjavi s številkami pred pandemijo," so zapisali v podjetju.
Skupno je Tripadvisor lani zaradi goljufanja kaznoval 34.605 ponudnikov storitev, 20.299 članom pa zaprl račune, ker se niso držali pravil platforme.
Potniki so skupno lani sicer predložili več kot 26 milijonov ocen, od tega več kot 8 milijonov za hotele, več kot 12 milijonov za restavracije in več kot 4 milijonov za doživljajske izkušnje, atrakcije in najrazličnejše dejavnosti. 54 odstotkov vseh ocen se je nanašalo na Evropo, 23,5 pa na Severno Ameriko.
a to so šele zdej odkril.. a ste pozabili leta nazaja ste objavljali ( ja dragi moji tudi tukaj so …
Ne rabim Nobenih potovanj za pasenje zijal, razen za gorništvo.