Koncert sester Coco in Rosie s spremljevalci je bil očitno obvezen za ljubljanski in slovenski kreativni razred, saj so se ga udeležili predstavniki vseh generacij ljudi, ki se preživljajo z ustvarjalnostjo.
Nič čudnega, saj sta med ustvarjalci, ki s svojo svežino, drznostjo in drugačnostjo poganjajo stroj kreativnosti. Njuno delo na koncu, ko ga nekajkrat predelano slišimo v tonu pop pesmi ali vidimo kot trend barve kratkega krila, morda sploh ni razpoznano kot njuno, zato pa ju toliko bolj cenijo tisti, ki prisegajo na izvirnost. Čeprav ne gre v uho vsakomur. Ali prav zato.
Dekleti sta navdušili tako s širino in globino svojih glasbenih sposobnosti kot z vizualno podobo koncerta. Žal je letni oder Gale Hale, ki sicer nudi atmosfero, na kakršno v državi redko naletiš, omogočil optimalno doživetje ekspresivnih deklet le navdušencem v prvih vrstah, teh pa je bilo malo, saj je prostor relativno ozek. Tudi zvočno, predvsem pa vizualno so bili obiskovalci bolj zadaj prikrajšani. Vizualije, njuna mimika, nenadni, presenetljivi in včasih komaj opazni gibi skupaj z značilno neobičajnima opravama igrajo veliko vlogo pri celostni izkušnji nastopa in njune glasbe. Zato je od časa do časa grozilo, da bosta za del obiskovalcev na zadnji tretjini ostali le zvočna kulisa za vizualni performans plesalcev, ki so se stoječ na zidu prepuščali glasbi.
Morda se je zato zdelo, da so se ob obiskovalcih, ki so vidno uživali, nekateri tudi precej dolgočasili. Razočarani so bili lahko tisti, ki so pričakovali spektakel, pa so stali predaleč od odra (ali so imeli zgrešena pričakovanja – "dajte kakšno bolj na poskok", se je pošalila obiskovalka), tisti, ki so prišli zaradi njunega alternativnega statusa, pa sta za kaj takega preveč seksi in bleščeči, in tisti, ki niso pripravljeni odstopiti od svojega videnja njunega največjega hita All those beautiful boys, pri katerem jima je pomagal Antony Hegarty.
Komad je brez tega glasbenika seveda zvenel drugače. Nikakor pa ne slabše, nastopajoči so dokazali, da njihova kreativnost pušča še ogromno manevrskega prostora, vedno znova preseneča in zadovoljuje. Njun koncert je bil uvid v prihodnost, odlično dopušča še ogromno manevrskega prostora, vedno znova preseneča in zadovoljuje. Odlično sta odpeli in odigrali dela, ki so nastala pred leti, pa njihov pomen do izraza prihaja šele danes, in druga, ki bodo še zablestela. Kljub tehničnim težavam je odlično, da sta se dekleti, ki sta metelkovski oder za trenutek spremenili v modno pisto, vrnili v naše kraje.