Priljubljeno celjsko invalidno podjetje AERO, ki ga je po stečaju kupil avstrijski velikan Brevillier Urban&Sachs, vsem dobro znan po legendarnih barvicah Jolly, se je vrnil v velikem slogu. AERO, ki je proizvodnjo ohranil v Celju, je poslal na trg nove izdelke za prihajajoče šolsko leto in ob tem posnel odličen oglas. V zgolj 12-ih urah po objavi je oglas Ponosni na svoje barve dosegel več kot 15.000 ogledov.
Kranjec je s ponosom del dobre zgodbe
V njem nastopa priljubljeni smučarski skakalec in letalec Robert Kranjec s svojo hčerko Piko. »S hčerko sva s ponosom del te dobre zgodbe,« je povedal Robert Kranjec, ki se v tej sezoni vrača na skakalnice, sicer pa tudi sam že od malega zelo rad riše. Zakaj oglas navdušuje Slovence, si oglejte v spodnjem videu.
Tega zagotovo niste vedeli o izdelkih AERO
AERO novosti, ki bodo šolarjem nedvomno polepšale in obarvale začetek novega šolskega leta, staršem pa priklicale nostalgične spomine, vključujejo visokokakovostne in za otroke povsem varne tempere, barvice, flomaste, voščenke, krede, šilčke in druge izdelke v tradicionalni rdeči embalaži. Vsi ustrezajo evropskemu certifikatu za varnost igrač EN71, tako strogemu, da lahko otrok krede AERO celo zaužije.
Tudi Avstrijci so se marsikaj naučili od Slovencev
“Ti ljudje težko dobijo službe”
Za zaposlene v invalidnem podjetju AERO Ida je zelo pomembno, da proizvodnja temper ostaja v Sloveniji. Še več, v Celje se septembra seli tudi del proizvodnje temper Jolly, je povedala direktorica AERO Ida Mateja Pučko: “Vsi ti ljudje težko dobijo službe. Ta pozitivna energija vpliva na vse zaposlene, verjamemo, da bomo nadaljevali v tem duhu.”
AERO načrtuje veliki met
Novi lastnik sicer načrtuje, da bodo izdelki AERO ob slovenskem, hrvaškem in avstrijskem trgu osvojili tudi Nemčijo in ZDA. Ti načrti bi lahko za tradicionalno slovensko znamko, ki je z nami že vse od leta 1946, pomenili velik preboj na svetovni trg.