Samo zbiranje Prijateljev ni dovolj

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Zmagovalne marketinške strategije na Facebooku bodo v letu 2013 popolnoma drugačne kot prejšnja leta, je prepričan Michael Scissons, izvršni direktor podjetja Syncapse.
Oglej si celoten članek

Kot piše Scissons na www.adage.com samo zbiranje Prijateljev ni dovolj, temveč je treba marketinško strategijo na Facebooku usmeriti predvsem v to, da te Prijatelje nagovorite in se jim s pravimi sporočili in izdelki tudi približate, da ustvarite zveste in redne obiskovalce svojega Facebook profila. Drugi korak je, da pridobite prijatelje Prijateljev, saj bo tudi v letu 2013 veljalo, da prodajo poganjajo priporočila. Scissons je prepričan, da se investicija v socialna omrežja vsekakor splača, vendar le, če s pravim pristopom svoje Prijatelje uspete obdržati na dolgi rok.

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.