Predstavljen je bogat program konference Digital Takeover

Foto: Digital Takeover Digital Takeover
Obiskovalce zagrebške konference čaka bogat program in zanimiva predavanja, delavnice.
Oglej si celoten članek

Največja digitalna konferenca na področju nekdanje države Digital Takeover bo že drugič združila vodilne strokovnjake iz digitalnega področja. Ti bodo z obiskovalci delili svoje bogate izkušnje in znanje. Obiskovalce čaka bogat, kar 10-urni program v šestih dvoranah zagrebškega Cinestarja, na letošnjem Digital Takeoverju bo devet predavateljev, tri panele, filmskih predstavitev in še in še.

Zagotovite si svoje mesto! Bodite del Digital Takeoverja, ki bo v Zagrebu 13. marca 2018 v CineStaru v zagrebškem Branimir Centru. Karte, ki stanejo 343 evrov (2600 hrvaških kun), so že v prodaji. V to ceno je vključeno sodelovanje na vseh predavanjih, panelih in ostalih konferencah, vključeno je tudi kosilo, odmor za kavo in druženje ob hrani in pijači, ki bo na sporedu po končanem uradnem delu.

"Digital Takeover v letu 2018 nadaljuje svojo misijo izobraževanja trga o digitalni transformaciji. To leto je program bolj bogat, pripeljali smo znana svetovna imena digitalne transformacije, domače strokovnjake in predstavnike Republike Hrvaške. Govorili bodo o pomembnosti digitalnega vlaganja, predstavili nam bodo primere zunanjih trgov, analizirali izzive, pred katerimi smo se znašli, ne glede na industrijo iz katere izhajamo in nam poskusili prinesti konkretne rešitve in nasvete oblikovanja stabilne digitalne kulture," je povedal Ante Frantović, direktor trženja hrvaškega portala 24sata.

Promo V Zagreb prihaja komercialni direktor podjetja Virgin Galactic!

Na konferenco prihaja Stephen Attenborough, komercialni direktor podjetja Virgin Galatic, ki je del skupine Virgin Group, ki je v lasti Richarda Bransona. Predaval bo tudi Peter Corbett, ustanovitelj iStrategyLabs, digitalne agencije, ki razvija rešitve za izzive strank in jih uvaja v 'online' in 'offline' omrežja in lastnik 20 levov iz Cannesa. Daniel Newman je glavni analitik v podjetju Futurum Research in generalni direktor Broadsuite Media Group. Podjetju Futurum Research se ukvarja s tehnologijo, digitalnimi inovacijami in strategijami, je avtor šestih uspešnic na Amazonu in Forbsov sodelavec. Davor Tomašković, predsednik Uprave in glavni direktor Hrvaškega Telekma bo udeležence konference popeljal skoti velik potencial, ki ga ima tehnologija v preobrazbi naših življenj. Primerjal bo tudi hrvaška in evropska podjetja.

PROMO Priljubljeno serijo predstavili na popolnoma nov način

"To leto konferenco podpirajo blagovne znamke mreže 24sata – 24sata, mi227, Express in Joomboos in bodo gostili strokovnjake različnih področij. 24sata bo gostil glavne govorce, ki bodo delil svoje izkušnje na svetovni ravni. Ženski lifestyle portal miss7 bo v svoji dvorani gostil dr. des. Natalio Wiechowski, večkrat nagrajeno strokovnjakinjo za trženje in osebno znamčenje (personal branding, op. a.) iz dubaja. Z obiskovalci bo delila uspešno formulo za ustvarjanje privlačne vsebine. Veliko zanimanje bo prinesel tudi panel v dvorani portala Express, ki nosi ime 'Digitalizacija Hrvaške: resnica ali mit?', v katerem bodo sodelovali Bernard Gršić, Ivan Čulo, Davor Bruketa, Senda Kulenović in Željko Ivanković, moderiral pa bo Nikola Vrdoljak. Prišel bo tudi Kenneth Stevens, glavni svetovalec za tehnologijo in voditelj oddelka Digital Enterprise Platform za regijo SAP EMEA. Na svojem predavanju bo govoril o orodjih, ki jih morajo imeti podjetja in jih izkoriščati, da bi bilo njihovo poslovanje čim bolj pametno. JoomBoos bo imel zanimiv panel o izjemno vroči temi – 'influencer' marketing. Zbrali bodo hrvaške influencerje. Na konferenco Digital Takeover bo prišel tudi urednik BBC News Youtube kanala Marko Zorić, ki bo predstavil vpogled v digitalno transformacijo in njeno vlogo v uredništvih in pri blagovnih znamkah. Predstavil bo konkretne primere BBC-ja in njigov vložek v digitalni video. Poleg zelo bogatega programa na sami konferenci, mso tudi priviligirani, da lahko ponudimo prostor, ki je relevanten tej temi skozi celo leto. Pred konferencami smo imeli cel niz intervjujev in člankov, v katerih so domači strokovnjaki spregovorili na temo digitalne transformacije. Veselimo se, lahko s pomočjo konference omogočimo da se ideje izmenjajo v živo. Pričakujemo okoli 1000 obiskovalcev," je povedala Ana Tomić, voditeljica marketinga digitalnih blagovnih znamk.

PROMO Daniel Newman: "Mladi bodo morali delati bolj kot kdaj koli prej"

"Z Digital Takeover smo začeli leta 2015 kot logično nadaljevanje strategije 24sata 'digital first2, s ciljem digitalne transformacije hrvaške medijske scene in vplivanja povečanja vlaganja v digitalne medije. Izjemno smo počaščeni, da je zanimanje veliko, da je vsako leto večje. Platforma Digital Takeover je iz serije manjših dogodkov prerastla v največjo digitalni konferenco na tem področju. Na hrvaškem trgu je 24sata vodnik med digitalnimi mediji. Iz lastnega primera smo se naučili digitalne transformacije in jo vnesti na raven celotnega podjetja, kar je zelo zahteven in dolgotrajen proces. Da bi pomagali drugim, smo se odločili, da vse naše znanje, naše izkušnje delimo z našimi poslovnimi partnerji in celotnim trgom," je povedal Boris Trupčević, direktor Hrvaške Styria Media Grupe.

PROMO Digital Takeover: V Zagreb na to konferenco!

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.