Kdo bo na govorniškem odru?
Filippo Vizzotto je višji direktor za Srednjo / Južno Evropo in Afriko pri Shazam Entertainment Ltd. Filippo ima 12 let izkušenj z digitalnim oglaševanjem. Pred premikom na sedež podjetja Shazam v London pa je bil manager za Italijo pri Mobvious Italy, kjer je vodil lansiranje Shazamovega oglaševalskega portfelja na informacijski tehnologiji in pomagal pri zagonu lokalne prodaje na Twitterju. Tema predavanja? Shazam!
Manuel Wenzel je kreativni direktor in član upravnega odbora pri TBWA\ Switzerland. Zadnjih pet let je učitelj na Miami Adschool v Berlinu, kjer poučuje predmeta »Naslovi in slogani« in »Sodobni koncepti oglasov«. Avgusta 2016 se je pridružil agenciji TBWA\ Switzerland, kjer sodeluje z naročnikom McDonald’s. V svoji oglaševalski karieri je osvojil okrog 20 nacionalnih in mednarodnih nagrad.
Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor oblikovalskega studia VBG bo na festivalu gostil Rito Gomes, - umetnico, ilustratorko in avtorico legendarnih sarkastičnih izjav, kot so: “be bold or italic, never regular “, “happy as sad can be”, “wake up and smell the routine”. Rita bo z udeleženci festivala delila edinstven vpogled v njen svet in njeno ustvarjanje, njena kritična opažanja in modrosti pa bodo poskrbela za dobršno mero jutranjih čustvenih provokacij.
Ron Cregan ima več kot 25 let izkušenj v komunikacijski industriji. Z namenom obveščanja kreativne skupnosti o grožnjah, ki jih povzroča nepremišljena zakonodaja, zlasti glede oblikovanja embalaže, je ustanovil podjetje Endangered Species. Trenutno svetuje številnim mednarodnim blagovnim znamkam v sektorjih pijač, luksuznih izdelkov in športa. Ron je soustanovitelj ene od vodilnih digitalnih kartografskih podjetij LivingMap.
Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, je moški z načrtom in eden od pionirjev okolja, ki podpira dobro. Je govorec svetovnega formata, kolumnist za časopis Guardian in več drugih publikacij, redni žirant na mednarodnih podelitvah nagrad. Da bi opisal spreminjajočo se oglaševalsko krajino, ki je postala gibanje samo zase, je skoval izraz Goodvertising. Thomas bo z globalnimi primeri pokazal, kako blagovne znamke spreminjajo izzive v zgodbe o uspehu, kjer gre dobiček z roko v roki z ljudmi in planetom in ga je poimenoval: Dobroglaševanje.
Sašu Dimitrievskemu, partnerju in članu uprave Pristop skupine se bodo na okrogli mizi pridružili vrhunski strokovnjaki: Miroslav Babič, svetovalec, Indigo Consulting, Matevž Klanjšek, soustanovitelj in vodja produktnega razvoja, Celtra, Samo Ošina, direktor strateške poslovne enote za množični trg, Telekom Slovenije in Matej Potokar, izvršni podpredsednik, CosyLab. Gostje okrogle mize bodo spregovorili o digitalni transformaciji in njenem (ne)prodiranju v strukture in procese marketinških oddelkov in agencij, o nujnosti sprememb ter o prevzemanju odgovornosti za rezultate, pa tudi o vlogi kreativnih ustvarjalcev v dobi neštetih novih marketinških orodij in kanalov.
Kaj je nativno oglaševanje? Kdo so influencerji? Ali je objava v mediju, ki pravzaprav to niti ni, sploh oglas? Je oglaševalska vsebina, ki daje videz novinarskega prispevka, oglas ali ne? Kdo je pravzaprav tu nor – če kdo?
O teh, kot pravijo, sodobnih oblikah oglaševanja, bodo govorili dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član aktualne sestave Oglaševalskega razsodišča, prof. dr. Marko Milosavljević, izredni profesor na Fakulteti za družbene vede in dr. Jurij Žurej, direktor pravne službe Atlantic grupe d.d. za Slovenijo, BiH in Rusijo in prokurist Droge Kolinske d.d.. Pogovor bo vodil Cene Grčar, odvetnik Pro Plus in podpredsednik Oglaševalskega razsodišča.