Na Facebooku oranžna barva

Foto: www.adage.com
Foto: www.adage.com
Najbolj učinkovita barva za ozadje oglasov na Facebooku je oranžna, na Yahooju pa se izogibajte beli, je pokazala enoletna raziskava Procter & Gambla (P&G).
Oglej si celoten članek

P&G je za svojo blagovno znamko Pantene eno leto uporabljal sistem Smart Media, ki so ga razvili v Resource Interactive v Cincinnatiju. Z njim so preverjali klikljivost oglasov glede na številne permutacije oglasov in položajev oglasov na spletu, program pa je ocenjeval tri elemente: naslov, fotografijo las in barvo ozadja. S pomočjo izsledkov je Pantene od 28 odstotkov prišel na 90-odstotno učinkovitost spletnih oglasov. Med drugim so ugotovili, da je na Facebooku najbolj učinkovita oranžna barva, oglasi z belim ozadjem niso priporočljivi za Yahoo, na določenih spletnih straneh pa so oglasi z blondinkami bolj klikljivi kot z rjavolaskami.

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.